Voorstellen Patrick050 IS 250

Inc het eibach pro setje.

Montage was makkelijk 2 uurtjes werk.
Maandag laat ik hem uitlijnen en dan is dat ook weer klaar ;)

15rgiyr.jpg

Precies goed zo toch ? Erg chique wagen, die hoort ook niet plat op z'n bakkes. Ik vind het zo erg gaaf, als hij origineel verlaagd is.
Prima ! :rulez:

• Leuk
Waarderingen: Patrick050
Klopt hij is idd na 100 km nog 1,5 cm verder gezakt..
Ben ook tevreden zo. Te ver is ook niet mooi had 1 cm meer gemogen, maar vind qwa rijgedrag wel beter.. Veel strakker zeer goede combinatie met de banden maat. 225-30 en 255-35

Groot gelijk Patrick , moet geen slammer worden , de kleur , de velgen en nu de stance , keurig zo :thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: Patrick050
Mijn vraag alleen nog omtrent de verlichting.. Ik heb standaard xenon er in. Nu wil ik graag 6000k er in..

Hoe kan ik aan De juiste lampen komen ? Adresje ? Dealer ??

Elke 35W met een D4S-lampvoet is geschikt. Je treft nog wel wat kwaliteitsverschillen aan, maar dan voornamelijk in de lichtproductie (het aantal lumen). Laat je niet gek maken: Echt slechte lampen tref je egenwoordig amper nog aan, al begeef ik me met die uitspraak enigszins op een 'tussen-de-oren-terrein'...
Kosten varieren van pakweg ?15 p/st (adresjes / eBay&Co) tot over de ?150 p/st bij Uncle Dealert (die -gokje- wel eens alleen maar de OEM 4300k en 5000k zou kunnen leveren). Meer dan ?50 voor een goede set D4S'en hoef je niet kwijt te zijn.

Echt slechte lampen tref je tegenwoordig amper nog aan, al begeef ik me met die uitspraak enigszins op een 'tussen-de-oren-terrein'...
Echt wel :p

Een hele hoop (goedkope) zooi op ebay... :grin:

Lekker bezig ! :-) heb ik gisteren ook gedaan. Jammer dat ik je niet ben tegengekomen, ik heb nog een rondje Groningen gedaan ;-)

was van plan om te gaan naar die meet maar niet gegaan... misschien komende vrijdag...