- 20 dec 2015
- 218
- 9
- 0
Hallo,
Ik zou mij alvast even in het kort voorstellen, dan pas ik hem laten wel even weer aan Inc foto's uiteraard.
Ben nu online op de mobiel, zou zsm me account aanpassen/bijwerken op de
Heb al zeer veel auto's gehad. (Rond de 50) van mercedesen tot Volvos tot Dodge. En dus nu een Lexus! (Bindings angst)
Mijn auto;
Lexus IS 250 V6 automaat met de bijzondere licht groene kleur er op! Net een 100000 gelopen.
Meer Foto's volgen snel!
Bijna vol.. Heb geen opendak en geen leer en navi.
Inmiddels de auto nu bijna 2 maand. En ben echt zeer content met de auto. Heerlijke auto. Het leuke is iedereen die je vraagt vind het een leuke auto.
Bij sommige andere auto's die ik heb gehad hadden mensen wel vaak bepaalde mening
To do:
Rond om word de auto licht geblindeerd zo rond de 55%
19 inch wielen Done
3 cm verlagen
Ik zou mij alvast even in het kort voorstellen, dan pas ik hem laten wel even weer aan Inc foto's uiteraard.
Ben nu online op de mobiel, zou zsm me account aanpassen/bijwerken op de
Heb al zeer veel auto's gehad. (Rond de 50) van mercedesen tot Volvos tot Dodge. En dus nu een Lexus! (Bindings angst)

Mijn auto;
Lexus IS 250 V6 automaat met de bijzondere licht groene kleur er op! Net een 100000 gelopen.
Meer Foto's volgen snel!
Bijna vol.. Heb geen opendak en geen leer en navi.
Inmiddels de auto nu bijna 2 maand. En ben echt zeer content met de auto. Heerlijke auto. Het leuke is iedereen die je vraagt vind het een leuke auto.
Bij sommige andere auto's die ik heb gehad hadden mensen wel vaak bepaalde mening

To do:
Rond om word de auto licht geblindeerd zo rond de 55%
19 inch wielen Done
3 cm verlagen
Laatst bewerkt:

Je mag de speelgoedautotjes niet meetellen he