Voorstellen Patrick050 IS 250

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Hallo,

Ik zou mij alvast even in het kort voorstellen, dan pas ik hem laten wel even weer aan Inc foto's uiteraard.
Ben nu online op de mobiel, zou zsm me account aanpassen/bijwerken op de

Heb al zeer veel auto's gehad. (Rond de 50) van mercedesen tot Volvos tot Dodge. En dus nu een Lexus! (Bindings angst) 😊

Mijn auto;
Lexus IS 250 V6 automaat met de bijzondere licht groene kleur er op! Net een 100000 gelopen.
Meer Foto's volgen snel!
Bijna vol.. Heb geen opendak en geen leer en navi.

Inmiddels de auto nu bijna 2 maand. En ben echt zeer content met de auto. Heerlijke auto. Het leuke is iedereen die je vraagt vind het een leuke auto.
Bij sommige andere auto's die ik heb gehad hadden mensen wel vaak bepaalde mening ;)

23k7nuv.jpg

2rrv57q.jpg

To do:
Rond om word de auto licht geblindeerd zo rond de 55%
19 inch wielen Done
3 cm verlagen

Laatst bewerkt:
Welkom ! Neem aan dat je short ram kit bedoelt bij de k&n :P
.en in 9 jaar tijd 50 auto​ s gehad o.O Je mag de speelgoedautotjes niet meetellen he :P

• Leuk
Waarderingen: Patrick050
Gisteren alle ramen rond om laten blinderen met 40% doorlatend.
Ook nette 18 inch velgen gemonteerd nette 20 Spaaks.

Wat moet ik met me velgen doen ??

Optie 1 velgen deze kleur laten
Optie 2 velgen paar tinten donkerder 2 a 3 tinten
Optie 3 velgen antraciet ( maakt de 18inch wel kleiner)
Optie 4 of 19 inch set kopen welke kleur past dan het best ?

Omdat je de vraag stelt
ik zou andere nemen , de huidige velgen vind ik niet zo passen bij de styling van de IS
maar doe wat je zelf wilt , het is jouw auto en geeft het wat van je eigen keuze

Klopt dat doe ik ook zeker :)
Alleen ben altijd wel nieuwschierig naar mening en keuze van een ander. Uiteraard zou ik toch zelf moeten beslissen wat ik het leukst vind ;)

Ik zou het zo houden. Vind deze combinatie (lakkleur i.c.m. velgen) juist wat unieks hebben. Groot zat ook. Heeft wat sjieks.