Wasstraat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
ach en zo erg is dat nu ook weer niet
met die Vossen ziet jouw GS er rete cool uit , wie mooi wil zijn moet pijn lijden :p
succes !

op naar het grote poets topic !

Lexus Amsterdam gaat ook naar Loomans om ze te wassen. Ik neem aan dat ze de wasbox gebruiken...
Bij Loomans heb ik ook wel 911 door zien gaan. Weet niet hoe breed/ laag hun achterbanden zijn.

wasbox... hahaha j2 dat kost teveel tijd man.. ze rijden gewoon door de wasstraat hoor...

Ik heb geen idee hoe hoog de band bij mij is maar dat is zeker geen 10cm, maar zolang ik zelf op de rails rij is het goed gegaan en de velgen bescherming wat op de band zit doet een klein beetje zijn werk. Maar bij mij zijn de banden niet zo uitgerekt dan bij jou.... jij hebt relatief smalle banden voor relatief hoge ET

en jouw velgen zijn een stukje nieuwer he :P

Gewoon hoofd uit raam en goed op de rails rijden en je voorkomt gezeik :P

Begrijp ik het goed dat hier lieden op het forum zijn die met hun Lexus door een wasstraat raggen ?????

Begrijp ik het goed dat hier lieden op het forum zijn die met hun Lexus door een wasstraat raggen ?????

Als je er geen tijd meer voor hebt dan kan je dat beter doen, dan al het strooizout op je auto te laten ztten :)

Ik zeg Alor
Geschikt.jpg

Blij dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken, en ik kom dus ook altijd bij Loogman zoals de mijne gewend is (Lexus Amsterdam heeft hem daar van kleins af aan ook in bad gedaan)
Al moet ik ondertussen een trappetje pakken om het dak te kunnen doen.

Zolang het geen wasstraat met nylon borstels is kan het best af en toe zo'n wasstraat,
in ieder geval lekker makkelijk,
met de hand wassen heeft het voordeel dat je kleine beschadigingen e.d eerder opmerkt en je er zo nodig wat aan kan doen

Iedere keer velgen wisselen
:)

Er staat bij mij zo'n wasbox waar 1 auto in kan (soort brug rij je op). Je stapt dan uit en het reinigingsmechaniek beweegt zich om je auto heen. Nadeel is dat je soms wat langer moet wachten, maar geen gelazer met velgbeschadigingen.

Hube gaat lekker zijn auto laten wassen. Er zijn een paar bedrijfjes die de auto met de hand voor je wassen. :P

Alor ik zit in ieder geval nog tegen de 6cm, jij aan de andere kant zit onder de 5 ;)