Ik ga dat inderdaad doen.nogmaals met mijn 9,5 j velgen met bridgestone 275 erop geen probleem met de rails , geen krasje
ik zou eens op een rustig tijdstip heen gaan en in overleg gaan met de medewerkers
misschien laten die je even passen
Ik sta niet stil op de rails in de wasstraten welke ik ken. Daar wordt door opstaande rand de auto aan ??n kant meegetrokken. De auto rijdt dus continue en stuurt bij als de band de rand raakt.Daarom joh, ik snap al die ophef niet.
Je staat gewoon stil op de rails ... Kan niks fout gaan.
Niet kunnen zien, maar ik kan me voorstellen dat het rolletje achter je band gewoon een fractie scheef zit (enkele millimeters in genoeg) dan blijft ie vanzelf rechts.Ok, en heb je kunnen zien hoe ze rechts in de rails worden gehouden?
Of van deze website:http://www.wasstraatdewalvis.nl/vestigingen/dordrechtTegenwoordig zie je steeds meer auto's met mooie sportvelgen en plattebandjes. Allen het nadeel hiervan is dat dit soort wielen erg schade gevoelig zijn in de meeste wasstraten. Omdat de ketting zowel aan de binnenzijde en de buitenzijde zitten rekken ze niet het zelfde uit waardoor de kettingrol (wiel meenemer) scheef komt te liggen. Hierdoor loopt de velg tegen de schakel van de ketting en beschadigd de velg rand.
Sonny's heeft hier een mooie oplossing voor de Banana peel rail deze enkele ketting loopt onder het wiel mee en niet naast de wielen. Hierdoor is er ruimte voor twee gele bescherm en geleidings banden die er voor zorgen dat de auto niet uit de ketting kan schieten en de band en velg niet beschadigen.
Maximale hoogte: 2 meter
Maximale breedte: 2 meter
Maximale breedte band: 33 centimeter
Minimale hoogte band: 6,5 centimeter
Minimale bodemvrijheid: 13 centimeter