Wasstraat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Ge denkt dat is het hier ter plekke loopt te verzinnen? :P ;)

Ga maar eens praten met jongens van Velgenexpert of andere velg herstel bedrijven. Ik heb tijdens mijn bezoek daar genoeg beschadigde velgen gezien om mij nachtmerries te bezorgen voor een hele lange tijd. Velgenbescherming op de band helpt een beetje wanneer je van een stoepje afrijdt onder een hoek. Maar ga je tegen de stoep aanrijden dan heeft de velgenbescherming van de banden weinig tot geen nut. Hetzelfde effect als de stoep heeft een wasstraat wanneer de opstaande rand van de rails boven jouw velg uitkomt.

Wil je het risico beperken moet je eerst oefenen

naamloos.png

Gelukkig hoef ik niet te doen wat jij doet. Maar goed, ik heb genoeg info. Ik ga de wasbox gebruiken.

ach ja, zou zonde zijn als de krassen idd, gewoon doen wat jij denkt dat beter is, klaar...

Ik zou wel kiezen voor gecertificeerde handwassers Hube :xp Dat ze niet met 1 emmertje werken enzo..

ik ben voor !
dan breng ik mijn SC ongewassen op de meeting als voorbeeld :P

Laatst bewerkt:
Tja, het zit iets ingewikkelder in elkaar. De sponsor waar wij naar toe gaan betaald alles. Als dan een ander bedrijf daar op mee lift, zorgt dat voor omhooggetrokken wenkbrauwen. Meeting locaties zijn moeilijk om aan te komen, tenminste op de manier waarop wij ontvangen worden. Wanneer er echt noodzaak is voor een poetskliniek zal ik dit de volgende keer overleggen. Maar dat ga ik dit jaar niet meer doen.

De vraag is natuurlijk of een poetsclinic past op een meeting.
Wat is het doel ?
Mijn doel is bijvoorbeeld de mensen leren kennen achter het forum.
De auto's van de forum leden eens in het echt zien.
Elkaars auto bewonderen, van gedachte wisselen.
Een gezellig dagje uit, en iets om naar uit te zien.
Omgekeerd zou je natuurlijk met Lexus leden een dagje naar een poetsclinic kunnen gaan.
Maar er is natuurlijk nog veel meer te bedenken. 😜

De vraag is natuurlijk of een poetsclinic past op een meeting.
Wat is het doel ?
Mijn doel is bijvoorbeeld de mensen leren kennen achter het forum.
De auto's van de forum leden eens in het echt zien.
Elkaars auto bewonderen, van gedachte wisselen.
Een gezellig dagje uit, en iets om naar uit te zien.
Omgekeerd zou je natuurlijk met Lexus leden een dagje naar een poetsclinic kunnen gaan.
Maar er is natuurlijk nog veel meer te bedenken. 😜

Wijze woorden!

tja.. je kunt het ook zien als een activiteit op een meeting M, het hoeft niet de hele meet door te gaan...

Wasstraat > Kans op krassen en beschadiging velgen
Wasbox > Kans op krassen over de gehele lak
Met de hand met verkeerde producten en ervaring > Nog meer swirls

Wow Alan! Waarom heb ik eigenlijk in de wasbox kans op krassen?