Wasstraat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Hube

Borstels in wasbox zzitten vol zooi en haren zijn nicht zacht genoeg. Stel de vorige heeft net zijn vieze velgen gedaan en jij smeert lekker op je lak. En trekt er krassen over de hele auto heen.

Oh, die borstel gebruik ik amper :) Spuit hem meestal alleen af :P Laat zien hoeveel ervaring ik er mee heb :)

Als je maar genoeg bij de dealer komt wordt je auto ook gewassen, misschien dat Hube daar op doelt :xp

No Title

Als je maar genoeg bij de dealer komt wordt je auto ook gewassen, misschien dat Hube daar op doelt :xp
En ik maar denken dat Huub deze in de auto heeft hangen :p

Bijlagen

• photo3232.jpg
    photo3232.jpg
    46,3 KB · Weergaven: 64
lol. juist tegen de dealer gezegd dat mijn auto niet meer door de wasstraat mag :) Ik heb de garantie gekregen dat zij speciaal voor mij een professioneel cleanteam gaan invliegen als mijn auto voor onderhoud komt. :P

Maar even alle gekheid op een stokje. Het wordt inderdaad handwassen in een goede box.

hube met handwassen (2 emmers methode) moet je vooralsnog veel water gebruiken, dus elk stukje wat je met de hand hebt gewassen moet je dan weer afspoelen, dat wordt een duurgrapje in een wasbox, waarom niet gewoon thuis wassen eigenlijk?

Ja, gelijk goede sponsjes bestellen en heb je die spiegelhanger :thumbsup:

Kun je ook de tuinsproeier inzetten, ideaal.

In Leidsche Rijn mag je je auto niet op straat wassen.
De gemeente wil zoveel mogelijk schoon regenwater opvangen voor hergebruik

Ik zou lekker een indoor wasbox thuis maken dan :) niemand die het ziet en je hebt gelijk een garage erbij.

Als je krassen wilt, dan doe je de bikinicarwash :)

Ik ga de auto niet op de oprit wassen. Werkt veel sneller en beter in een box. Uiteindelijk is de auto ook gewoon een gebruiksvoorwerp.