- 2 mei 2008
- 7.266
- 70
- 0
Jaja, ik weet het, met de hand. Maar voor degenen zoals ik die niet iedere week de auto met de hand gaan wassen, is de wasstraat een mooie uitkomst. Echter met wat grotere wielen en lager profiel loop je al snel tegen een ander probleem aan, de meeste wasstraten trekken je aan het voorwiel langs een rails door de wasstraat. De hoogte van de rails bij de meeste wasstraten is 6cm. Band tot wiel hoogte is vaak iets lager.
Dus kortom, dan moet je op zoek gaan naar een oplossing. Meestal zijn dan (vaak bij een Shell) machines te vinden die om de auto heen bewegen. Echter zet men daar vaak ook een nauwe rails naast en heb je jouw fraaie velgen in no-time beschadigd.
Ik dacht, laat ik dit topic eens beginnen en kijken welke ervaringen jullie allemaal hebben.
Dus kortom, dan moet je op zoek gaan naar een oplossing. Meestal zijn dan (vaak bij een Shell) machines te vinden die om de auto heen bewegen. Echter zet men daar vaak ook een nauwe rails naast en heb je jouw fraaie velgen in no-time beschadigd.
Ik dacht, laat ik dit topic eens beginnen en kijken welke ervaringen jullie allemaal hebben.