Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
richting aanwijzers achter vervangen door een paar rode pitjes
voorste interieur verlichting vervangen door een paar led paneeltjes, paste 1 op 1 vanaf me paseo :D
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Aaaah :mad: er zit verf op mijn stoffen Ivory bekleding, kan ik dit met wasbenzine of iets dergelijks afdoen zonder dat het vlekken nalaat ?
Volgens mijn was het verf op waterbasis.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Als het op waterbasis is dan maak je de meeste kans met een stoomreiniger. Indien geen resultaat dan overgaan naar groene zeep/ossegal, tijdje laten zitten en opnieuw stoomreinigen. Is in principe allemaal veilig zolang je maar DEPT en niet wrijft. Wrijven is een doodzonde. Nog niks, dan is het waarschijnlijk toch op acrylaatbasis. Dan moet je overgaan op oplosmiddelen en dat vereist eerst een proefstukje uit het zicht.
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Even aan de schilder gevraagd zijn advies warm water en met een borstel schrobben en yes het is gelukt je ziet niks meer.
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Vandaag de achterwielen naar voor gemonteerd bij een kennis, ga nu met een gerust hard de winter in met slechts 35000 km op de teller waren de voorbanden aardig versleten vergeleken met achter deze zagen er als nieuw uit.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Weet het niet meer, maar wat voor auto rijd je kopske? alle wielen en banden hebben dezelfde maat??

EDIT: zie het al, een CT, dan is er niks aan de hand :)
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Vandaag even niets gedaan ..... maar laten doen, beurtje, verse APK en nieuwe Navi discs, lekker gewassen en hij kan er weer even tegen.
Vanzelfsprekend natuurlijk niets aan het handje, moest alleen wel weer de GS-450h weer inleveren.... toch wel verslavend die RCT van Lexus Amsterdam.:thumbsup:
Vorige week al nieuwe rubbertjes eronder gehad, het is dus hoog tijd voor de kerst bonus. ;)

Volgens zeggen verkeert de RX in uitstekende staat, heb ik dus geen slechte koop aan gehad (wist ik eigenlijk al) :p
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Gisteren de GS grondig gepoetst. @briljantcarcenter maak je geen zorgen, een auto was ik niet maar een Lexus wel ;-)
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Dan moet ik even een foto maken.. hopelijk vliegt er vanavond niet een vogel met griep over mijn auto. Want dan is het weer poetsen...
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Heb ze al een keer eerder vervangen ook dus dat scheelt al heel wat, toen was ik 4 u bezig met alleen de achterste veren