Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag even virtueel bezig geweest met het setje velgen en Winterbanden ik waarschijnlijk ga aanschaffen.....
Achter de velgen welke eronder komen deze winter, .... Borbet in de maat 225-60-17 , ik koop het setje met minimaal 5mm profiel banden (continental) voor ?150,- ze zijn vrijwel 99,99% krasvrij.
Dit is er eentje, waarvan ik wel vindt dat er een beetje veel lood op zit, de andere hebben dat iets minder. Verder is hij wel onbeschadigd, dus het kan in de band zitten.... al met al lijkt het me geen gekke deal, graag jullie mening.
Op basis van de foto, zou ik zeggen dat de velg er netjes uitziet. Is de velg recht? Kun je hem bekijken zonder band? De velg kan ook gerepareerd zijn waardoor er meer lood nodig is. Maar het kan evengoed aan de band liggen. Soms kan de hoeveelheid lood verminderd worden door de band te verleggen op de velg en opnieuw te balanceren. Voor ?150,- is een setje velgen met banden in de beschreven staat niet duur.