- 25 nov 2012
- 1.262
- 4
- 1.053
- 113
De auto omgetoverd tot trouwauto voor vrienden.
ik zie dat het bedrijf in Vught zit. Is niet al te ver van mijn woonplaats. Zal eens bellen of ik het ook kan ophalen. Is weer een excuus om in de Lexus te gaan rijdenWerkt perfect dat spul. Ik heb wel even de knopjes op het het stuur afgeplakt om ze droog te houden tijdens het schoonmaken.
Mijn CT (2015) heeft al standaard LED kentekenplaatverlichting en de achteruit rij verlichting is ook al LED.De interieur verlichting vervangen door led lampjes.
2 x zonneklep lampjes
2 x lees lampjes voor
1 x lampje achter
1 x lampje kofferbak
morgen achteruit rij verlichting en nummerbord verlichting. Alhoewel ik dat laatste bij andere auto’s vaak irritant vind. Moet ik maar eens bekijken hoe het eruit gaat zien in het echt op een CT200h.
als dat bij mijn ct uit 2015 ook al zo is dan heb ik morgen een makkieMijn CT (2015) heeft al standaard LED kentekenplaatverlichting en de achteruit rij verlichting is ook al LED.
Ik heb ook wat gekraak alleen zit het bij mij in de middenconsole. Epdm is een goed idee. Ga eens kijken of dat helpt.Ik heb vandaag het gekraak eens onderzocht in het dashboard boven het instrumentencluster. Werd er gestoord van.
Heb het opgelost met een stukje EPDM op de schroefgaatjes en dubbelzijdig plakband op de teller-omlijsting. Alles zit nu wat strakker en het gekraak is over!
Hopelijk blijft het goed zitten en is het wat minder weersgevoelig dan de originele oplossing. Met de zon op de auto was het helemáál niet meer te negeren.
En ik ben echt allergisch voor piepjes en kraakjes. Hoor het liefst alleen het "krakende" leder.
Welke versie heb je nu geïnstalleerd? En werkt dat updaten hetzelfde als bij de originele sd card? Kaart erin en update maar? En laatste vraag. Wat kost het bij de geodeet?In mijn navi zat nog een oude kaart uit 2015, heb vandaag een update gedaan en nu staat er weer de meest recente kaartupdate op.
Met dank aan:
https://de-geodeet-ophalen-alleen-op-afspraak.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral