Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.087
4
789
113
De auto omgetoverd tot trouwauto voor vrienden.

Bruiloft b.jpg



Bruiloft a.jpg
 

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
4 Banden, 2 all seasons Michelin voor de voorkant, 2 Michelin winter voor de achter kant. Hoef ik nog maar 2 banden te wisselen als de zomer komt
scheelt me een hoop ruimte. Echt dood saai, nooit wat kapot, nooit wat te klagen. Denk dat ik maar een Duitser koop kan ik lekker mopperen en rondzoeken op
verschillende Fora en mijn wallet is altijd lekker leeg, dus niet zwaar
 
Laatst bewerkt:

Poeto

Hoort erbij
7 okt 2020
46
26
18
Mijn leren bekleding schoongemaakt en daarna behandeld met conditioner. Beide van het merk gecko. Dat adviseerde ze bij de automaterialenwinkel. Ik heb voor dit merk gekozen ipv meguiar.
2E9894E4-ABAB-4CDF-96CE-1516CFD11298.jpeg
4A4012F6-BD1D-4E57-83A4-CAC1A4DBB820.jpeg


86D1D39F-13B5-408F-AD20-4672E1D07870.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

kiwicupra

Actief
25 apr 2021
131
92
28
Werkt perfect dat spul. Ik heb wel even de knopjes op het het stuur afgeplakt om ze droog te houden tijdens het schoonmaken.
 

Poeto

Hoort erbij
7 okt 2020
46
26
18
De interieur verlichting vervangen door led lampjes.
2 x zonneklep lampjes
2 x lees lampjes voor
1 x lampje achter
1 x lampje kofferbak

morgen achteruit rij verlichting en nummerbord verlichting. Alhoewel ik dat laatste bij andere auto’s vaak irritant vind. Moet ik maar eens bekijken hoe het eruit gaat zien in het echt op een CT200h.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arno

Poeto

Hoort erbij
7 okt 2020
46
26
18
Werkt perfect dat spul. Ik heb wel even de knopjes op het het stuur afgeplakt om ze droog te houden tijdens het schoonmaken.
ik zie dat het bedrijf in Vught zit. Is niet al te ver van mijn woonplaats. Zal eens bellen of ik het ook kan ophalen. Is weer een excuus om in de Lexus te gaan rijden
 

kiwicupra

Actief
25 apr 2021
131
92
28
De interieur verlichting vervangen door led lampjes.
2 x zonneklep lampjes
2 x lees lampjes voor
1 x lampje achter
1 x lampje kofferbak

morgen achteruit rij verlichting en nummerbord verlichting. Alhoewel ik dat laatste bij andere auto’s vaak irritant vind. Moet ik maar eens bekijken hoe het eruit gaat zien in het echt op een CT200h.
Mijn CT (2015) heeft al standaard LED kentekenplaatverlichting en de achteruit rij verlichting is ook al LED.
 

Poeto

Hoort erbij
7 okt 2020
46
26
18
Er zat toch geen led in de achteruit verlichting. Die heb ik dus vervangen. Daarna een afspraak gemaakt bij Lexus Breda voor een beurt en banden wissel
 

Poeto

Hoort erbij
7 okt 2020
46
26
18
Mijn neefje en nichtje aangemoedigd bij voetbal respectievelijk hockey. Ritje van 250 km. Mooie reden om weer in de Lexus te kunnen rijden. ;-)
 

Bassj

Actief
25 jan 2020
217
129
43
Ik heb vandaag het gekraak eens onderzocht in het dashboard boven het instrumentencluster. Werd er gestoord van.
Heb het opgelost met een stukje EPDM op de schroefgaatjes en dubbelzijdig plakband op de teller-omlijsting. Alles zit nu wat strakker en het gekraak is over!
Hopelijk blijft het goed zitten en is het wat minder weersgevoelig dan de originele oplossing. Met de zon op de auto was het helemáál niet meer te negeren.
En ik ben echt allergisch voor piepjes en kraakjes. Hoor het liefst alleen het "krakende" leder.
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

Poeto

Hoort erbij
7 okt 2020
46
26
18
Ik heb vandaag het gekraak eens onderzocht in het dashboard boven het instrumentencluster. Werd er gestoord van.
Heb het opgelost met een stukje EPDM op de schroefgaatjes en dubbelzijdig plakband op de teller-omlijsting. Alles zit nu wat strakker en het gekraak is over!
Hopelijk blijft het goed zitten en is het wat minder weersgevoelig dan de originele oplossing. Met de zon op de auto was het helemáál niet meer te negeren.
En ik ben echt allergisch voor piepjes en kraakjes. Hoor het liefst alleen het "krakende" leder.
Ik heb ook wat gekraak alleen zit het bij mij in de middenconsole. Epdm is een goed idee. Ga eens kijken of dat helpt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassj en IS-F kuiken

Poeto

Hoort erbij
7 okt 2020
46
26
18