- 25 nov 2012
- 1.344
- 4
- 1.211
- 113
Ja, luister naar @Bobusa , ik heb de rubber mat in m'n wagen schoongemaakt.Volgende keer foto's, anders geloven ze het hier niet![]()
Ja, luister naar @Bobusa , ik heb de rubber mat in m'n wagen schoongemaakt.Volgende keer foto's, anders geloven ze het hier niet![]()
Jaja, wie zegt dat jij zelf je auto gewassen hebt? Je foto verraadt hulptroepen:Volgende keer foto's, anders geloven ze het hier niet![]()
Ja! Wat een idee! Buurjongen werkt idd bij de brandweer en dus volgende keer laat ik een echte hoge druk spuit komen, hoop alleen dat er dan nog lak opzit, maar schoon is ie dan wel!Jaja, wie zegt dat jij zelf je auto gewassen hebt? Je foto verraadt hulptroepen:
Bekijk bijlage 182929
Klopt, doet de mijne ook, zelfs met nieuwe niet ingeleerde sensoren. De auto "herkent" automatisch de sensoren na een tijdje.Weet niet of het bij jou ook zo is, maar bij mijn RX kon ik de sensoren en de uitgelezen druk wel via de OBD lezer (Carista) zien maar werden ze pas volledig door de auto herkend als ik 5 minuten harder had gereden dan 50 km/u. Tot die tijd ook het oranje lampje en werd bandenspanning niet weergegeven.
Jarno
Ach, het is weer eens iets anders dan inruilen omdat de asbakjes vol zijn: inruilen omdat de TPMS batterijen leeg zijn...En anders maar inruilen tegen een jongere.