Frank2b
Heel actief
- 12 jul 2017
- 932
- 668
- 93
Paaltjes zijn volgens mij vaak gesponsord door de BOVAG. Zodat we tóch een aanleiding hebben de garage te bezoeken van tijd-tot-tijd.
Bij de kapper doet een fohn ook wonderen maar als ik dat zelf na doe geeft het een heel ander resultaat. Zou dat zelf niet uit durven proberen, maar wel een optie om door iemand anders te laten proberen. Het heeft dus wel zin om bv bij een 'budget' garage langs te gaan voor zoiets?Een föhn wil nog wel eens wonderen verrichten op een kunststof bumper....
Erg jammer, als je het onzichtbaar opgelost wil hebben kun je beter wegblijven bij een “budget” garage. En laten we eerlijk zijn, een NX President Line van een jaar oud verdient nog steeds het predikaat “als nieuw”. Er zijn verzekeringen waarbij je een ongelukje kunt claimen zonder dat het je direct geld kost.Het heeft dus wel zin om bv bij een 'budget' garage langs te gaan voor zoiets?
Direct misschien niet, maar door de verhoging van je premie wel degelijk indirect. Dan kan het lonen om de kosten zelf te betalen. Met budget bedoel ik niet dat het resultaat geen 100% hoeft te zijn, want dat wil ik (uiteraard) wel want het is geen Dacia Sandero!Erg jammer, als je het onzichtbaar opgelost wil hebben kun je beter wegblijven bij een “budget” garage. En laten we eerlijk zijn, een NX President Line van een jaar oud verdient nog steeds het predikaat “als nieuw”. Er zijn verzekeringen waarbij je een ongelukje kunt claimen zonder dat het je direct geld kost.
Heb je al gecheckt of en zo ja hoeveel de premie omhoog gaat?Direct misschien niet, maar door de verhoging van je premie wel degelijk indirect. Dan kan het lonen om de kosten zelf te betalen.
Nog niet, maar ga ik deze week zeker even doen.Heb je al gecheckt of en zo ja hoeveel de premie omhoog gaat?
Soms valt het mee.
Uiteraard ligt dit aan de verzekering die je hebt, maar ik kan een schade claimen binnen een jaar en geen hogere premie betalen. Ik val wel wat terug in treden, maar de premie korting blijft. In een aantal jaar zit ik weer op het hoogste aantal treden. Als ik binnen een paar jaar opnieuw ga claimen, dan kan het mogelijk effect hebben op de hoogte van mijn premie. Mocht zo’n situatie zich voordoen, kan ik dan een rekensom maken.maar door de verhoging van je premie wel degelijk indirect.
Beter dan ooit tevoren, zolang ik hem heb dan natuurlijk. Vage zacht gerammel/gerommel bij langzaam over een klinkerweg is ook weg, en soepel in de vering, hoewel dat niet zou mogen uitmaken. Denk dat vooral de gereviseerde schokbrekers debet zijn aan alles. Ik wil nog wel graag weten in welke toestand de oude poten zijn en dan de hamvraag hoe een balg aan zijn einde is gekomen. Gevraagd aan Air-Tec of ze een rapportje willen maken. Dat loopt nog.En dan de hamvraag; hoe rijdt het nu!?
Nog even gecheckt met de verzekering én 2 schadeherstellers gevraagd naar een indicatie van de kosten. De kosten van de reparatie zijn ruim 2000 euro en de stijging van de premie voor de komende 5 jaar is dan ca 1056 euro. Dus gaat het via de verzekering en reparatie gaat via Louwman.Heb je al gecheckt of en zo ja hoeveel de premie omhoog gaat?
Soms valt het mee.
Op de ready stand.Heb je zitten spelen met het contact op ACC stand of op Ready?