Dank Sam, je bent me voorDeze:
Honda Shin-Etsu siliconenvet 100g voor Honda ✅ AKR Performance
Honda Shin-Etsu siliconenvet 100g voor jouw Honda. ✅ Direct leverbaar ✅ Scherpe prijzen ✅ Voor 13:00 besteld, morgen in huis.www.akr-performance.nl
Air-Tec heeft de €400 statiegeld terugbetaald en een superstrak schaderapport gestuurd compleet met grafieken vanaf de testbank en een eindconclusie. De schokbrekers zijn beide echt kapot, die doen niets meer. Olie in de balgen en die balgen vangen dan alle klappen op die eigenlijk voor de schokbrekers bedoelt zijn. Tja dan gaat er een keer wat kapot. Gisteren een uitgebreide brief gestuurd naar de verkoper en daarnet heeft de verkoper gebeld dat hij alle kosten gaat vergoeden. Wat ook al is gebeurd. Helemaal top!!Beter dan ooit tevoren, zolang ik hem heb dan natuurlijk. Vage zacht gerammel/gerommel bij langzaam over een klinkerweg is ook weg, en soepel in de vering, hoewel dat niet zou mogen uitmaken. Denk dat vooral de gereviseerde schokbrekers debet zijn aan alles. Ik wil nog wel graag weten in welke toestand de oude poten zijn en dan de hamvraag hoe een balg aan zijn einde is gekomen. Gevraagd aan Air-Tec of ze een rapportje willen maken. Dat loopt nog.
Je gaat dan zeker ook wel eens met de auto van de zaak naar huis???Ook de leasebak gewassen, daar kom ik doordeweeks niet aan toe
Dat niet, maar het zou wel schelen met filerijden, denk dat ze wel sneller voor me aan de kant gaan als ik zoals met de motor tussen de file doorrijdt.Je gaat dan zeker ook wel eens met de auto van de zaak naar huis???![]()
Tja, als je dus echt geen zicht naar opzij hebt dan heb je dus maar 1 keus en dat is idd héél langzaam naar achter rollen.Niet perse vandaag, maar donderdagmiddag, op de parkeerplaats van de Miro XL. Logischerwijs parkeer je dan door het vak in te rijden. Immers, straks moeten de boodschappen erin. Als je dan achterwaarts eruit rijdt zie je geen fuck door andere wagens die naast je een plekje hebben gevonden. Dan rijd ik altijd -eigenlijk meer kruipend- heel erg, vreselijk langzaam, achteruit in de verwachting dat als er een auto aankomt, hij mij ziet (achteruitrijlampen aan) en claxonneert, uitwijkt of gewoon ff stopt. Dit keer zag hij mij niet en knalde zo tegen de bumperpunt aan. Niet eens een noodstrop, want hij reed door tot hij mij volledig voorbij was. Zijn wagen is van voor naar achter flink beschadigd. Maar goed hoewel ik erg langzaam reed, zal ik wel aansprakelijk zijn, want ik reed het parkeervak uit. Gaat weer een nieuwe bumper worden.
Nu ben ik wel benieuwd hoe jullie omgaan met dit soort parkeerplekken, kom maar door![]()
Iedereen rijdt toch zo een parkeervak uit? Je hebt geen keus, en anderen geven je dan de ruimte. Je weet toch dat dit continu op een parkeerterrein gebeurt?Nu ben ik wel benieuwd hoe jullie omgaan met dit soort parkeerplekken, kom maar door![]()