Dank Sam, je bent me voorDeze:
Honda Shin-Etsu siliconenvet 100g voor Honda ✅ AKR Performance
Honda Shin-Etsu siliconenvet 100g voor jouw Honda. ✅ Direct leverbaar ✅ Scherpe prijzen ✅ Voor 13:00 besteld, morgen in huis.www.akr-performance.nl
Air-Tec heeft de €400 statiegeld terugbetaald en een superstrak schaderapport gestuurd compleet met grafieken vanaf de testbank en een eindconclusie. De schokbrekers zijn beide echt kapot, die doen niets meer. Olie in de balgen en die balgen vangen dan alle klappen op die eigenlijk voor de schokbrekers bedoelt zijn. Tja dan gaat er een keer wat kapot. Gisteren een uitgebreide brief gestuurd naar de verkoper en daarnet heeft de verkoper gebeld dat hij alle kosten gaat vergoeden. Wat ook al is gebeurd. Helemaal top!!Beter dan ooit tevoren, zolang ik hem heb dan natuurlijk. Vage zacht gerammel/gerommel bij langzaam over een klinkerweg is ook weg, en soepel in de vering, hoewel dat niet zou mogen uitmaken. Denk dat vooral de gereviseerde schokbrekers debet zijn aan alles. Ik wil nog wel graag weten in welke toestand de oude poten zijn en dan de hamvraag hoe een balg aan zijn einde is gekomen. Gevraagd aan Air-Tec of ze een rapportje willen maken. Dat loopt nog.