Wat is jouw elektrische range met de NX450h+?

er!k

Nieuw hier
12 nov 2012
24
14
3
Op dit moment rij ik een NX300h maar overweeg de aanschaf van een plug-in hybride NX450h+. Na de prijsverlaging enkele maanden geleden wordt het nu misschine wel interessant om de overstap te maken.
Volledig elektrisch zoals bv een RZ300e vind ik nog een stap te ver.

Kunnen jullie mij vertellen wat jullie elektrische range is met de NX450h+, ik lees dat de WLTP 74 km is, maar wat is dit in de praktijk?
 

Lexy

Actief
17 mrt 2023
146
74
28
Ik heb zelf geen 450h+ , maar zag op het lexusforum in de VK dat er een topic is waar gebruikers het over een tijd al vermelden. (Let wel het is in miles, dus effe met 1.6 vermenigvuldigen). Mss heb je daar wat aan?
 
  • Leuk
Waarderingen: er!k

Dirk_S

Nieuw hier
12 apr 2024
5
21
3
Op dit moment rij ik een NX300h maar overweeg de aanschaf van een plug-in hybride NX450h+. Na de prijsverlaging enkele maanden geleden wordt het nu misschine wel interessant om de overstap te maken.
Volledig elektrisch zoals bv een RZ300e vind ik nog een stap te ver.

Kunnen jullie mij vertellen wat jullie elektrische range is met de NX450h+, ik lees dat de WLTP 74 km is, maar wat is dit in de praktijk?

Ik heb m’n NX450h+ pas 2 weken en ik zit op zo’n 65km.
 
  • Leuk
Waarderingen: er!k

Playlife

Nieuw hier
28 feb 2024
10
4
3
Bij mij was maximaal 78km (wat hij aangaf) als ik volledig heb opgeladen bij 20-30 graden, maar moet het verbruik erg laag zijn anders haal je het niet, wat je werklijk mee kan rijden is afhankelijk van je rechtervoet en airco.
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno en Dirk_S