Wat is jouw elektrische range met de NX450h+?

• Onderwerp starter Onderwerp starter er!k
  • Startdatum Startdatum
Vergeet niet dat je accu ook de hele cabine moet opwarmen naar 20 graden, zeker bij veel korte ritjes moet dat dus iedere keer gebeuren. Dat is niet zo goed voor de range.
Ja dat heb ik wel gemerkt. Maar verbruikt minder in de eco modus. In normaal gaat er in 5 min zo 10 km af😬

Ik warm de auto op voor vertrek en bij negatieve temperaturen kost dat al gauw 3-5% van de batterij binnen 10-20minuten, als ik de auto niet aan de oplader heb hangen.
Weet jij of, in het geval de auto aan de (publieke) laadpaal hangt en laden al klaar is, of dan het (voor)verwarmen via de laadpaal gaat of via de batterij?

Weet jij of, in het geval de auto aan de (publieke) laadpaal hangt en laden al klaar is, of dan het (voor)verwarmen via de laadpaal gaat of via de batterij?
Via de laadpaal. Het lampje op de laadpaal is groen als hij klaar is met opladen en blauw als er geladen wordt, en als ik 's morgens de auto laat voorverwarmen gaat het lampje na een paar minuten van groen naar blauw.

Jarno

Via de laadpaal. Het lampje op de laadpaal is groen als hij klaar is met opladen en blauw als er geladen wordt, en als ik 's morgens de auto laat voorverwarmen gaat het lampje na een paar minuten van groen naar blauw.

Jarno
Dank je, ik heb dezelfde aandrijflijn. Ik lette niet op het lampje van de laadpaal. Wel is mijn accu is 100% vol als hij aan de oplader hangt en mijn auto is voorverwarmd. Nu we het over opladen hebben. Als ik mijn auto aan de oplader heb gehangen en de auto heb afgesloten, dan wordt het laden niet automatisch herstart als ik de auto open en weer sluit. Hebben jullie dat ook? Het is erg irritant, en een aantal keren overkomen op werk.

Dank je, ik heb dezelfde aandrijflijn. Ik lette niet op het lampje van de laadpaal. Wel is mijn accu is 100% vol als hij aan de oplader hangt en mijn auto is voorverwarmd. Nu we het over opladen hebben. Als ik mijn auto aan de oplader heb gehangen en de auto heb afgesloten, dan wordt het laden niet automatisch herstart als ik de auto open en weer sluit. Hebben jullie dat ook? Het is erg irritant, en een aantal keren overkomen op werk.
Bij mij gaat dit wel weer door, stopt inderdaad als er een portier geopend wordt maar na sluiten en op slot doen gaat ie weer verder.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: HondaFan
Bij mij gaat dit wel weer door, stopt inderdaad als er een portier geopend wordt aar na sluiten en op slot doen gaat ie weer verder.
Bij mij dus niet, misschien is het een instelling of het ligt aan de provider. Ik heb Shell Energy, maar de laadpaal is niet meer van Shell. Voorheen dacht ik dit probleem niet te hebben, maar dat was met een rav4. De laadpaal is van Shell naar een derde partij gegaan, toen ik naar de RX ging.