Wat kan Lexus beter doen in de nieuwe IS?

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Natuurlijk, het duurt nog even voor er een nieuwe IS is, maar welke dingen willen wij beter zien?

Hier is mijn ei:
  • - Betere stoelen met een betere zitpositie (bovenbeen ondersteuning voor langere mensen)
    - Betere ondersteuning armen.
    - Cockpit meer om de bestuurder heengebouwd.
    - AWD in Europa
    - Coupe
    - 3.5V6!
    - Meer opties achteraf op de Lexus te zetten (Xenon, spiegels, uitlaat, inlaat etc.) welke niet de garantie beinvloeden.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
blue-eyes zei:
Best knap, want de IS250 is serieus sneller.

Snelheid is ook niet alles :p Tis geen Lexus maar rij nu in een Swift als tijdelijke huurauto totdat ik een fatsoenlijke leaseauto weer kan vinden (dat niet al te duur is) en ik moet zeggen dat je best kunt "hoeken" met dat ding :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
TRC (volledig) uit of de IS250 en hij gaat lekker dwars voor het geval je eens wilt smijten.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Enkele zaken ben ik het helemaal mee eens: Betere lak omdat hij echt heel dun is en er direct steenslag op zit, altijd een automaat, rijd plezierig en efficient, stoelen kunnen beter, heb ik gemerkt toen ik in de gs450h reed! en het dashbord moet moderner worden. Ik denk zelf aan een dashbord als de LFA waarin je keuzemenu kunt gebruiken voor bijvoorbeeld, hybride, oftewel economie, toerenteller en kilometerteller, allemaal oproepbaar. Dat combineren met groot displayscherm! :D Mee eens?? :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Eens met Johan :) maar de lakdikte is soms al dikker dan zelfs Duits premium, het ligt aan de eisen die in Japan worden gesteld aan de lak, die anders is dan hier waardoor ze toch wat zachter zijn.

Mijn volgende auto krijgt Bescherm folie
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Beste mensen, laten we in ieder geval hopen dat de automaat niet de vdt is. Bijzonder vond ik overigens wel aan die vdt in de gs450h dat je terug- en op kon schakelen!! :O Is het mogelijk via die overbrenging wel een soort van schakelen toe te passen?
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Nog een leuke,

ik stel voor om een knop te installeren waarmee je via stand 1 rustig rijdt met de kwaliteit van de stille Lexus en met stand 2 de grom van de sportieve Lexus!! :rulez:
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
148
43
johanm zei:
Beste mensen, laten we in ieder geval hopen dat de automaat niet de vdt is. Bijzonder vond ik overigens wel aan die vdt in de gs450h dat je terug- en op kon schakelen!! :O Is het mogelijk via die overbrenging wel een soort van schakelen toe te passen?

Bij de Honda CR-Z zit er toch ook een handbak in, dus hybride en handbak moet kunnen...
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
johanm zei:
Nog een leuke,

ik stel voor om een knop te installeren waarmee je via stand 1 rustig rijdt met de kwaliteit van de stille Lexus en met stand 2 de grom van de sportieve Lexus!! :rulez:

Da's idd een zeer goed idee . . . ik gebruik dat knopje regelmatig ;)
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Een hybride diesel zou wel een specifieke groep binnenhalen die het diesel rijden met zuinig rijden willen combineren. Goed idee :hi: