Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• M
    MarcoQ waardeerde JHB's bericht in het onderwerp 19" Velgen OEM + Spacers met Leuk Leuk.
    Ik heb twee weken geleden de originele 18" verwisseld voor 19" IS-F velgen aangezien de stuureigenschappen (standaard SC) ronduit slecht...
  • icb
    icb waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Dashcam met Haha Haha.
    Ze is dan tenminste stil 😂
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ook maar een steentje bijdragen, ik rij helaas ook niet meer, de spierziekte gooide uiteindelijk roet in het eten. 27 jaar gereden...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Nederlandse collega gespot in Noorwegen! Een donkergrijze (of -groene?) IS200 reed samen met een VW Bora op wegnummer 15 richting Lom...
  • icb
    icb reageerde op het onderwerp NX 450H+ bandenspanning.
    Mijn auto staat ook op de runflat banden die ik toch wel wat stug aan vindt voelen met 2,5 bar. ik wil hierna gewone banden proberen om...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ook maar een steentje bijdragen, ik rij helaas ook niet meer, de spierziekte gooide uiteindelijk roet in het eten. 27 jaar gereden...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Nederlandse collega gespot in Noorwegen! Een donkergrijze (of -groene?) IS200 reed samen met een VW Bora op wegnummer 15 richting Lom...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp intAct Battery-Guard met Leuk Leuk.
    Zo, die heb ik binnen, getest en aangesloten. Hierbij mijn eerste indruk: Installeren is supersimpel, scan de QR-code op het apparaat...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    • IMG_0048.JPG
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp LS430 trekt naar rechts.
    Zijn alle punten van de wielophanging en reactieststangen vooraf geïnspecteerd ?
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Moet ik mij zorgen maken?.
    Mooi werk!
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp LS430 trekt naar rechts.
    Kun je de uitlijnrapporten toevoegen?
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Joachim0031's bericht in het onderwerp Moet ik mij zorgen maken? met Leuk Leuk.
    Even een update: ik ben inmiddels 800km verder en het leek erop dat de injector reiniger al wat effect had gehad. Nu ben ik vandaag...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3..
    Dat weet ik niet, hahaha. Maar hoe precies moet het allemaal?