Laatste bijdragen

• Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Reed vanmiddag achter, naast, voor en weer naast een IS 300h F Sport op de A9 in oostelijke richting.
  • BertIS250C
    BertIS250C reageerde op het onderwerp Taxatie SC430.
    Oh kijk aan zal even op die site gaan kijken bedankt Ik heb deze bij de Lexus dealer gekocht dan betaal je altijd al wat meer...
  • BertIS250C
    Ik ga er mee bezig. Idd de prijzen variëren enorm. Heb deze bij de dealer gekocht dan betaal sowieso al wat meer. Altijd onderhoud...
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde pvdrh's bericht in het onderwerp Taxatie SC430 met Leuk Leuk.
    Hi Bert, Ik heb voor mijn SC430 uit 2007 (toen 110.000 km in okt 2020, nu 4 jaar later op 121K) al 2 x laten taxeren door Gratama en...
  • BertIS250C
    Bedankt voor de info.
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Taxatie SC430 met Leuk Leuk.
    Ik heb een MX-5 (10th Anniversary Edition) die ik vanwege de verzekering elke drie jaar laat taxeren. Doorgaans vraagt een taxateur wat...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Hybride filter schoon maken met Leuk Leuk.
    Ik heb dat bij de IS300h afgelopen voorjaar gedaan, daar zat eigenlijk niets in. Ik denk dat het erg afhangt van het gebruik. Vaak met...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    het eind resultaat
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp accu conditie zien.
    Kijk, daar heb je wat aan, had ik van te voren zelf kunnen uitzoeken. Maar ja... Ik dacht dat het net zo simpel als bij de mijne was...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp accu conditie zien met Leuk Leuk.
    Heb even up Lexusownersclub.co.uk gekeken en staat het volgende: Bij de Lexus LBX bevindt de 12-volt accu zich onder de achterbank aan...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp accu conditie zien met Leuk Leuk.
    Jammer, maar wel geweldig dat we als Lexus eigenaren dit voor elkaar over hebben! (y) (y)
  • Lexy
    Lexy waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp accu conditie zien met Leuk Leuk.
    Het is wel te doen, je moet alleen de stekkers uit het 12 volt blok halen, de auto wordt dan volledig spanningsloos en moet daarna...
  • ISbram
    ISbram waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Hybride filter schoon maken met Leuk Leuk.
    Ik heb dat bij de IS300h afgelopen voorjaar gedaan, daar zat eigenlijk niets in. Ik denk dat het erg afhangt van het gebruik. Vaak met...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp accu conditie zien.
    Het is wel te doen, je moet alleen de stekkers uit het 12 volt blok halen, de auto wordt dan volledig spanningsloos en moet daarna...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Hybride filter schoon maken met Haha Haha.