Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je wilt ook niet te warm hebbenMonello droogt dan wat snel uit.
Dankjewel Alor , iemand op het forum heeft geadviseerd om plastic af te plakken.Netje hoor !!
Alleen denk ik dat de tape niet echt nodig is hoor.
Gewoon alles mee polijsten
Zie je straks niets meer van.![]()
Dankjewel SC400nl, nietnetjes !
wanneer kan ik de mijne brengen ?
en wat is er met je Lexus badge gebeurd ?
Ziet er goed uit! Is het een beetje te doen met een DAP? Niet de angst dat je door de lak gaat ofzo?
Hmm dan kan je je bumpers ook niet doen?
Maare..btw, erg mooie auto heb je :thumbsup:
Dankjewel, totaal geen angst om door de lak heen te gaan.
Heb ook het idee dat dat niet makkelijk kan.
PB BH is een glaze, geen cleaner ter reiniging en bevat ook geen polijstkorrels om swirls, hologrammen of krasjes aan te pakken. Het bevat wat fillers waarmee je kleine krasjes wat opvult ihb op donkere lakken. Ik raad je aan om eerst PB Prof Polish op een handpad te gebruiken. Als je echt veel swirls of krasjes hebt kan je bv. de PB SSR serie overwegen of Monello Mezzo en Finale. Kan nog steeds met een handpad met cutting grades. Ja kost tijd maar je hebt nog geen machine nodig. Als dat nog geen soelaas biedt, ja dan wordt het machinaal polijsten. Pas na polijsten, handmatig of machinaal, heeft PB BH enige zin. Daarna aftoppen met een wax of sealant.vandaag een proefstukje Poorboys Black Hole gedaan met een microvezel doekje reinigt inderdaad diep en de blauwe flakes waren weer zichtbaar maar ik krijg de swirl en krasjes niet weg met de hand
ben bang dat ie machinaal gepolijst moet worden , ik denk nu aan een poetsbedrijf , iemand enige ervaringen ?
(nog eens even naar zijn lege prijzenkast kijkt )
Wat inspiratie http://attentiontodetailingpeoria.com/home.htm
Deze gast heeft bij een project 3 uur over de motorkap gedaan.
GWS kop hem maar in...