vandaag wat nieuwe producten geprobeerd die ik bij carclean had besteld
ik ben heel erg teleurgesteld over de Gliptone leather cleaner en de conditioner
omdat ik oud en nogal licht beige leer heb heb ik met een livechat met een van de medewerkers daar advies gekregen over het beste product voor mijn situatie
ik heb uitgelegd dat ik hiervoor Megiuars gebruikte en niet zo tevreden was , het laat namelijk lichte spots achter , de conditioner van Meguiars is prima imo maar die lucht ! haha
de conditioner van Gliptone ruikt inderdaad naar nieuw leer maar het leer blijft plakkerig en enigszins hard en mijn doek werd vuil , dus de conditioner deed beter schoonmaak werk dan het daadwerkelijke cleaner product van Gliptone
Ik heb de Poorboys World Natrual Look Dressing geprobeerd en ik werd aangenaamd verrast .....wat ruikt dat lekker ! naar amandelen of zo iets en wat een heerlijk spuk om met de werken
het is eigenlijk een allesreiniger en je kunt er inderdaad alles mee reinigen met groot gemak en laat geen strepen na
ik heb een sample gekocht maar als hij leeg is komt er zeker een navulfles
er zitten nog wat meer producten in de Carclean doos maar dat doen ik een andere keer