- 13 dec 2015
- 414
- 176
- 43
Leden..
Het is dan zover.. lang over nagedacht of ik dit wel zou doen maar uiteindelijk toch besloten om een IS200 voor het vrouwtje te kopen. Dit wordt natuurlijk net zoals mijn eigen auto https://forum.lexusforum.nl/forum/le...-project-topic een project autotje.
Eerst getwijfeld of ik het hier wel zou delen maar het lijkt me toch leuk om een project topic hiervan te maken zodat je het later toch nog terug kan lezen.
Het gaat hier om een Lexus IS200 uit 2000 met 268.000 kilometer op de teller. Klinkt veel maar het blijft natuurlijk een Lexus. Deze lexus is de basis uitvoering van de IS200. Dus een auto zonder alle luxe etc, maar zoals de meeste hier wel weten blijft een auto nooit standaard bij mij. Daarom zijn er al een aantal upgrades gekocht en komen er nog een aantal aan.
Wat is de planning met deze auto:
- Volledig interieur reiniger ( vorige eigenaar heeft erin gerookt en was in het bezit van een hond ) Denk niet dat ik moet uitleggen hoe de auto dan ruikt als het geregend heeft.
- Monteren van een armsteun
- ''Nieuw'' Interieur ( alcantara )
- Radio met navigatie en achteruitrijd camera
- Volledig nieuw geluidssysteem
- Spoiler met derde remlicht
- Nieuwe koplamp lenzen ( Deze zijn nu aan de binnenzijde beschadigd )
- Nieuwe velgen ( met de tijd dit heeft nog geen haast )
- Nieuwe bumper ( de oude heeft schade aan de voorzijde ) Hopelijk een TTE of een Neo V2 bumper van een Altezza
- Side skirts
- Achterlip
- Cut-out systeem in de uitlaat
- Vervangen van de interieur verlichting en dashboard verlichting
- Achterlichten veranderen voor de ''Smoked'' versie
- Auto natuurlijk ook volledig polijsten en voorzien van een coating
- Nieuwe vloermatten met lexus logo ( Mocht iemand deze nog hebben liggen laat het me weten! )
- Auto voorzien van LED verlichting in koplampen en mistverlichting
- Laten uitdeuken van een deukje in de motorkap en 2 kleine deukjes op het dak.
Voor nu is dit even de waslijst. Ik ga proberen hier zoveel mogelijk foto's van te maken zodat jullie de auto op de voet kunnen volgen.
Hier al een aantal foto's over hoe hij er in het begin uitziet.
Het is dan zover.. lang over nagedacht of ik dit wel zou doen maar uiteindelijk toch besloten om een IS200 voor het vrouwtje te kopen. Dit wordt natuurlijk net zoals mijn eigen auto https://forum.lexusforum.nl/forum/le...-project-topic een project autotje.
Eerst getwijfeld of ik het hier wel zou delen maar het lijkt me toch leuk om een project topic hiervan te maken zodat je het later toch nog terug kan lezen.
Het gaat hier om een Lexus IS200 uit 2000 met 268.000 kilometer op de teller. Klinkt veel maar het blijft natuurlijk een Lexus. Deze lexus is de basis uitvoering van de IS200. Dus een auto zonder alle luxe etc, maar zoals de meeste hier wel weten blijft een auto nooit standaard bij mij. Daarom zijn er al een aantal upgrades gekocht en komen er nog een aantal aan.
Wat is de planning met deze auto:
- Volledig interieur reiniger ( vorige eigenaar heeft erin gerookt en was in het bezit van een hond ) Denk niet dat ik moet uitleggen hoe de auto dan ruikt als het geregend heeft.

- Monteren van een armsteun
- ''Nieuw'' Interieur ( alcantara )
- Radio met navigatie en achteruitrijd camera
- Volledig nieuw geluidssysteem
- Spoiler met derde remlicht
- Nieuwe koplamp lenzen ( Deze zijn nu aan de binnenzijde beschadigd )
- Nieuwe velgen ( met de tijd dit heeft nog geen haast )
- Nieuwe bumper ( de oude heeft schade aan de voorzijde ) Hopelijk een TTE of een Neo V2 bumper van een Altezza
- Side skirts
- Achterlip
- Cut-out systeem in de uitlaat
- Vervangen van de interieur verlichting en dashboard verlichting
- Achterlichten veranderen voor de ''Smoked'' versie
- Auto natuurlijk ook volledig polijsten en voorzien van een coating
- Nieuwe vloermatten met lexus logo ( Mocht iemand deze nog hebben liggen laat het me weten! )
- Auto voorzien van LED verlichting in koplampen en mistverlichting
- Laten uitdeuken van een deukje in de motorkap en 2 kleine deukjes op het dak.
Voor nu is dit even de waslijst. Ik ga proberen hier zoveel mogelijk foto's van te maken zodat jullie de auto op de voet kunnen volgen.
Hier al een aantal foto's over hoe hij er in het begin uitziet.