D-Per4mance - IS200 (update P1)

Hube zei:
:rulez: Heel mooi! Vraag mij af of je een witte op een zonnige dag goed krijgt :P

gewoon foto's in de schaduw maken. Foto's in de zon zijn eigenlijk zowiezo nooit mooi. Krijg je veel te harde contrasten.

Lexus-dzjino zei:
Mooie foto,s!! wagen ziet er goed uit! zie ik het goed en heb je ook al winterbanden onder je lexus??

Nee, dit zijn gewoon B merk kl*tebanden... Heb wel net een wintersetje gekocht, maar dat moet nog eronder...

Metalfreak zei:
Mooie foto's!!

Welke parkeergarage is dat eigenlijk?

Nieuwe Rabobank in Roermond (weet je wel die overdreven grote pin automaat langs de A73)

Zo, even updaten hier: De IS blijft! Heb even zitten rekenen en ik ga mijn auto van de zaak alleen maar zakelijk rijden (dus geen bijtelling) en mijn prive kilometers doe ik lekker met de Lexus... Het kriebelt te hard om een auto te hebben waar je echt plezier aan hebt en waar je wat aan kunt sleutelen...

Wat een heerlijke auto's hebben we toch en wat een fijne hobby, helemaal met zo'n prachtig forum met een zeer gemeleerd volkje, als ik dat zo mag zeggen.

Deze week eindelijk eens wat vrije tijd gevonden om wat dingen aan de Lexus te doen. Waren wat dingen die ik al vanaf de aanschaf wou aanpakken.

Deze week gedaan:
-Koplampen gedemonteerd, behuizingen zwart gespoten en alles opnieuw gekit weer gemonteerd. Dit moet meteen een einde maken aan het vocht wat af en toe in de units stond.
-Rooster onder in de voorbumper zwart gespoten. Frontje was een keer opnieuw gespoten en de voorbumper was volledig meegespoten. Ziet nu een stuk strakker uit.
-Begin gemaakt aan het opknappen van de OEM 17" velgen. Deze krijgen een nieuwe laklaag en een setje verse bandjes. Op termijn zullen ze vervangen worden voor een setje mooie 18ers, maar op dit moment ben ik er nog niet uit welke velgen ik wil en ik wil eerst nog wat andere dingen aanpakken voordat ik in velgen ga investeren. Om tot die tijd toch een beetje leuk, netjes en veilig te rijden is er een setje Uniroyal Rainsports 2 (215/45/17 91XL) besteld voor om de 17ers. Liggen nu C-merk kwikfit banden om, dramatisch qua wegligging.

Deze week besteld:
-4x Uniroyal Rainsport 2
-K&N Panelfilter
-Pasvorm mattenset

ZSM nog doen:
-Mistlampen voor openbakken en behuizingen ook zwart spuiten om ze wat mooier te doen matchen met de zwarte koplampen.
-Auto poetsen en wax'en
-foto's maken van de modificaties...

Even wat snel geschoten beeld bij de update van afgelopen week. Let niet op de hopeloze foto kwaliteit (schande schande, met de telefoon...). Ben er nog niet aan toe gekomen om de reflex op de Lexus los te laten... Staat voor zsm op de planning.

Modificaties:
-Binnenkant koplampen zwart gespoten
-Binnenkant mistlampen zwart gespoten
-Grille in de bumper zwart gemaakt (zoals het hoort)
-Grille zwart ipv donkergrijs gespoten

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

geeft niet hoor!! mod's zijn goed te zien en het ziet er top uit!! vooral de koplampen :rulez:

mooi hoor die donkere koplampen,maar was het niet spannend om je koplamp uitelkaar te halen?

khwong26 zei:
mooi hoor die donkere koplampen,maar was het niet spannend om je koplamp uitelkaar te halen?

Valt wel mee. Had het eerder al bij een paar andere auto's gedaan. Kan weinig fout gaan als je de tijd neemt. Enige nadeel is dat een setje koplampen van een Lexus slopen 400 euro kost tegenover 2 tientjes op de sloop voor een Civic... Werkt toch net wat minder relax, maar het was goed te doen. Als er interesse voor is wil ik nog wel even een How-To uittypen hoe je de koplampen open kunt maken en zwart of een ander kleurtje kunt maken.

Vandaag eindelijk weer eens met de Nikon op pad geweest. Eerst een kilo stof van de camera af moeten poetsen, want die had ik al 2 maanden niet aangeraakt...
Ben even naar Duisburg gereden op zoek naar wat leuke fotolocaties. Kwam uiteindelijk bij het Landschaftspark Duisburg-Nord uit. Is een in ongebruik geraakt steenkool/ijzer industrie terrein wat tot park is omgebouwd. Zeer indrukwekkend om een keer te zien. Als je in de buurt bent zeker een keer bezoeken! Entree is gratis en je kunt er altijd terrecht.

Je kunt het terrein zelf niet op met de auto, maar op de parkeerplaats spotte ik een mooi fotohoekje om wat plaatjes van de Lexus te knippen. Naderhand heb ik nog even bij de Security nagevraagd of je echt niet met de auto het terrein op kunt. Normaal gaat dit niet, maar ik kreeg de toezegging dat als ik een keer met een paar auto's wou shooten dat er wel wat te regelen valt. Hou ik dus in gedacht, want is echt een super vette locatie.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

ja maak maar sowieso een how To als je er tijd voor hebt altijd makkelijk.. maar ik ben eerder bang voor vocht in de koplamp dan dat ik wat sloop.. Btw weeeer mooie foto's geschoten

Vette locatie! Erg mooi, die zwarte koplampen. Zou ik ook wel willen, maar ik durf het toch niet aan om die glazen los te halen... Daarnaast zitten er barsten in ??n koplampglas, dus ik wil het niet erger maken.