Deze week eindelijk eens wat vrije tijd gevonden om wat dingen aan de Lexus te doen. Waren wat dingen die ik al vanaf de aanschaf wou aanpakken.
Deze week gedaan:
-Koplampen gedemonteerd, behuizingen zwart gespoten en alles opnieuw gekit weer gemonteerd. Dit moet meteen een einde maken aan het vocht wat af en toe in de units stond.
-Rooster onder in de voorbumper zwart gespoten. Frontje was een keer opnieuw gespoten en de voorbumper was volledig meegespoten. Ziet nu een stuk strakker uit.
-Begin gemaakt aan het opknappen van de OEM 17" velgen. Deze krijgen een nieuwe laklaag en een setje verse bandjes. Op termijn zullen ze vervangen worden voor een setje mooie 18ers, maar op dit moment ben ik er nog niet uit welke velgen ik wil en ik wil eerst nog wat andere dingen aanpakken voordat ik in velgen ga investeren. Om tot die tijd toch een beetje leuk, netjes en veilig te rijden is er een setje Uniroyal Rainsports 2 (215/45/17 91XL) besteld voor om de 17ers. Liggen nu C-merk kwikfit banden om, dramatisch qua wegligging.
Deze week besteld:
-4x Uniroyal Rainsport 2
-K&N Panelfilter
-Pasvorm mattenset
ZSM nog doen:
-Mistlampen voor openbakken en behuizingen ook zwart spuiten om ze wat mooier te doen matchen met de zwarte koplampen.
-Auto poetsen en wax'en
-foto's maken van de modificaties...