D-Per4mance - IS200 (update P1)

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice nice! ook een nice touch die chromen logo! goed bezig weer! Heb je dat spoilertje zelf gespoten? en hoe heb je die bevestigd?
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Spuitwerk heb ik zelf gedaan ja. Heb hem wel 2x opnieuw gedaan voor ik tevreden was. Zilver is best een lastig kleurtje. Bevestigen heb ik met 3m spoilertape gedaan.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
D-Per4mance zei:
Spuitwerk heb ik zelf gedaan ja. Heb hem wel 2x opnieuw gedaan voor ik tevreden was. Zilver is best een lastig kleurtje. Bevestigen heb ik met 3m spoilertape gedaan.


Waar haal je die tape, en in welke afmetingen? Is er bijv. ook tape van 5mm breed oid?
En uberhaupt erg dun om geen speling tussen spoiler en kofferdeksel te zien?
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Gisteren eindelijk een bedrijf gevonden die een Trust/Greddy voorlip kunnen leveren. Ding moet met de boot van ver komen, dus moet op minimaal 2 maandjes levertijd rekenen... Je moet er wat voor over hebben zeg maar...
Komt dan mooi uit, want tegen die tijd moet er ook een schroefsetje onder de IS liggen...

Dit lipje dus:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Is nog even afwachten wat er aan belasting bijkomt, maar zonder belasting met shipping ongeveer 200. Let wel, dit id een glasvezel replica. Een echte is zo goed als onvindbaar en als je hem al vindt wil je niet weten wat ze kosten.
Ben er overigens over aan het denken om hem even af te mallen zodat ik ze na kan maken. Is nogal een fikse lip en volgens mij rij ik er als de lexus plat ligt 5 per jaar kapot... Had er op de civic al 2 per jaar nodig en dat was nog best een beschaafd lipje...
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Door mij niet, maar krijg hulp van een jongen die glasvezel modelvliegtuigen maakt (meter lang ofzo) en die begint ook met een mal. Moet goedkomen dus... Eerst maar eens zien dat de lip heelhuids tot hier geshipt wordt...

Net nog even wat anders leuks gevonden. Ik stoor me nogal aan de lange spriet op het dak. Net even getest met die van een Toyota Avensis (2011 type). Hier zit zo'n mooi kort rubber sprietje op. Past ook nog eens perfect. Op naar de Toyota dealer dus...
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Ziet er goed moet ik zeggen, ben benieuwd hoe de spoilerlip zal staan. Waarschijnlijk wel lekker dik.
Keep posting
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
706
143
43
Je bent goed bezig! Zo'n kofferspoilertje zat ik ook al eens over te denken... Goed om te weten dat die van een M3 ook past, maar heb er ook al een gezien op eBay speciaal voor Lexus gemaakt.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Vandaag weer even verder geklust aan de Lexus. Mijn pasvorm mattenset was eindelijk binnen. Ziet meteen een heel stuk frisser uit van binnen. Meteen maar even mijn interieur gepoetst en het knopje van de tcr off/snow naar het midden verplaatst. Vond het maar knullig dat die schakelaar niet gewoon daar zat in plaats van die 2 afdekkapjes rechts ervan. Dus nu heb ik netjes afdekplaatje, knopje en weer afdekplaatje. Foto's van het interieur komen nog. was net iets te donker buiten en statief in de auto is geen goed plan...

Daarnaast de covers over de motor in dezelfde kleur gespoten als de remklauwen. Vind het wel mooi als die kleur een beetje terugkomt op verschillende plaatsen.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Het is er weer voor h? om te poetsen :rulez:

Mooi gedaan met de 2 foto's....
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Esteban zei:
Het is er weer voor h? om te poetsen :rulez:

Mooi gedaan met de 2 foto's....

Heb alleen het interieur gedaan... Buitenkant moet nog, maar dat laat ik lekker voor me doen... Vriend van me vind auto's poetsen leuk en is daar veel handiger in dan ik. Hij kan dan weer niet sleutelen, dus zo wisselen we dat mooi af. Ik sleutel aan zijn auto hij poetst cleant, polished en waxt de mijne... Uiteraard houd ik hem daarna zelf wel lekker bij...