- 7 okt 2011
- 208
- 0
- 0
Die laatste 2 foto's van die altezza zijn wel dik, maar ik wil geen rechts gestuurde auto, dus moeten we die bumpers ergens uit gaan halen...
Ik ben blij dat je er goed uitgestapt bent. Gelukkig heb je niets. Ik hoop ook dat de tegenpartij niets heeft.D-Per4mance zei:Vandaag helaas de Civic total loss gereden op de A2. Of het mijn schuld is is nog niet helemaal duidelijk. Was in iedergeval geen sprake van roekeloos gedrag of wat dan ook.
Heb zelf op een snee in mijn voorhoofd waar ik het stuur een kopstoot heb gegeven niks eraan over gehouden, hoewel ik morgen vast wel een beetje stijf zal zijn...
Hoe nu verder is nog even afwachten. Zal ook een beetje afhangen van wie nu uiteindelijk schuldig blijkt te zijn. Volgende auto moet in iedergeval een stuk veiliger zijn en volzitten met airbags...
Ik hou jullie op de hoogte...
Update... Zo staat de Civic er nu bij... Ik krijg het iedere keer weer koud als ik ernaar kijk... En niet eens zozeer omdat ik het zonde vind van de auto... Mag vooral heel erg blij zijn dat ik zonder noemenswaardig letsel uitgestapt ben... Dat had echt heel ander af kunnen lopen...
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
D-Per4mance zei:@Jeroen: Blok is opzich in orde. Loopt alleen niet doordat de ontsteking gebroken is doordat de radiateur er tegenaan gedrukt is. Verder is blok en bak in orde. Opzich valt de schade zowiezo mee. Het chassis is zo krom als een banaan, maar eigenlijk alle andere delen zijn nog bruikbaar. Velgen, schroefset, blok, bak etc.
Nu dus uit elkaar strippen en zo veel mogelijk verkopen...