D-Per4mance: Voorstellen...

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
inderdaad de km stand is zeer netjes!

en de zilvere kleur went wel hoor! ik ben er nu ook hartstikke blij mee terwijl ik eerst ook eigenlijk liever een donker kleurige lexus wou.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Jeroen zei:
inderdaad de km stand is zeer netjes!

en de zilvere kleur went wel hoor! ik ben er nu ook hartstikke blij mee terwijl ik eerst ook eigenlijk liever een donker kleurige lexus wou.

na die van jou en een aantal andere mooie zilveren te bekijken ben ik al een beetje gewend... Gaat wel goedkomen met die kleur...
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Ben bang dat je voor 6000 pleuro's geen IS 200 krijgt met deze kilometerstand,met alle respect,vergeet het maar...
Staar je niet blind op de kilometerstand,want deze auto's werden toen ze uitkwamen ook wel "bullitproof" genoemd.
Ze werden altijd vergeleken met de 3-serie van bmw,naar mijn bescheiden mening is dat gewoon een belediging naar lexus toe. Heb ook meerdere 3-serie's gereden van vrienden,kan je zeggen dat ze niet ook maar een beetje in de buurt komen van lexus........Het verschil is zo groot,dit geldt ook voor de mercedes C-klasse trouwens.
Btw; Gelukkig heb je geen ernstig letsel aan het ongeluk over gehouden. Jammer van de Honda.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
is200 almelo zei:
Ben bang dat je voor 6000 pleuro's geen IS 200 krijgt met deze kilometerstand,met alle respect,vergeet het maar...

Toch (bijna) wel...

Het is dan eindelijk zover! Vandaag een kriebel onder het koopcontract gezet. Vanaf nu ben ik eigenaar van een Lexus IS200. Is een zilvergrijze (Platinum Ice of Millenium Silver schijnt de kleur te heten, 1c0 kleurcode) IS200 uit 05/2000 geworden. Handbak, 17" OEm 5 spaaks velgen en slechts 56,428 KM gelopen. Duurt wel nog eventjes voordat ik hem op de stoep heb staan en kan rijden. Heb hem bij een Lexus/Toyota dealer gekocht in Duitsland en moet hem dus nog importeren. Auto wordt nu nog even nagelopen en gepoetst. Volgende week ergens ophalen en dan zo snel mogelijk naar de RDW...

Foto's volgen ZSM!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
AAah moooi!!! ja in dld kan je wel leuke auto's kopen met een lage kmstand! :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
AAah moooi!!! ja in dld kan je wel leuke auto's kopen met een lage kmstand! :D
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Gefeliciteerd... heb je enige controle op de km stand? Duitsers zijn wat makkelijker in het zonniger voordoen van de km stand, daarom kan je ook zo vaak van die lage-km-standen-auto's in Dld weghalen.


@ Alan ben je zo blij dat er weer een nieuwe lexus owner bij is, dat je in herhaling valt?? :p
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
micdee zei:
Gefeliciteerd... heb je enige controle op de km stand? Duitsers zijn wat makkelijker in het zonniger voordoen van de km stand, daarom kan je ook zo vaak van die lage-km-standen-auto's in Dld weghalen.


@ Alan ben je zo blij dat er weer een nieuwe lexus owner bij is, dat je in herhaling valt?? :p

De staat van de auto spreekt de stand niet tegen (ook door de onderhoudsboekjes etc). Daarbij heb ik er bij een officiele toyota/lexus dealer redelijk vertrouwen in dat de stand klopt. 100% zeker weet je het natuurlijk nooit...

Vanmorgen al even snel wat foto's gemaakt bij de dealer. Zijn helaas wel met de telefoon gedaan...

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
hey mooie bak man, in DLD is inderdaad zat te vinden. Heb er ook heel vaak gekeken naar IS300s maar het invoeren hield me toch tegen, al dat gedoe.


En lijkt het nou zo of is de bumpergrille zilver gespoten?
Ik mis ook de dak antenne, als deze er niet bij zit heb ik er nog wel 1 voor je liggen
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
KWP zei:
hey mooie bak man, in DLD is inderdaad zat te vinden. Heb er ook heel vaak gekeken naar IS300s maar het invoeren hield me toch tegen, al dat gedoe.


En lijkt het nou zo of is de bumpergrille zilver gespoten?
Ik mis ook de dak antenne, als deze er niet bij zit heb ik er nog wel 1 voor je liggen

Heel scherp! Frontje is inderdaad een keer bijgespoten. Was mij ook al opgevallen, maar werd door de verkoper ook netjes gemeld. Is vanwege wat parkeerkrasjes gedaan, niet vanwege schade gelukkig.
Antenne lag nog in de auto.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice! gefeliciteerd man! hoop dat de invoering geen gezeik met zich meebrengt! Gezien je Civic denk ik dat dit een mooie IS worden! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken!
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
mlcoolj zei:
nice! gefeliciteerd man! hoop dat de invoering geen gezeik met zich meebrengt! Gezien je Civic denk ik dat dit een mooie IS worden! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken!

Ben stiekem inderdaad al flink aan het zoeken voor leuke delen om van de IS een nog mooiere auto te maken. Moet wel allemaal een beetje beschaafd blijven. Net als bij de Civic wil ik het allemaal strak houden. Dus geen mega spoilers en velgen. Verlanglijstje tot nu toe:

-Schroefset, niet te laag maar zeker ook niet te hoog
-18inch Rota Grids (tenzij dat ik de loterij win, dan echte Volk TE37's), waarschijnlijk in een iets donkerder grijstintje
-Blackhousing koplampen met xenon en USDM runninglights (oranje stadslicht in de knipperlichten)
-Achterlichten deels rood of het chrome smoken
-Voorlipje (Trust/Greddy lip is de favoriet)
-Sideskirts, nog op zoek naar iets beschaafds
-Achterlipje
-Tanabe Touring medallion Cat Back
-Veerpootbrugjes
-Misschien een setje Recaro's...

Lijstje zal vast nog wel langer worden... Had me eigenlijk voorgenomen dat er alleen een setje 18ers onder kwam en verlagingsveren, maar de hoop dat dat gaat lukken heb ik al maar weer opgegeven...

Nog wat inspiratie gevonden, wat een WAANZINNIG mooi ding is dit!!!
http://speedhunters.com/archive/2011/10/25/car-feature-gt-gt-chasing-the-perfect-altezza.aspx
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
jaaaa... zeker leuk apparaat.. die kwam ik laatst ook tegen... als ik het zou doen dan zou het ook zo worden.... maar de onderdelen wat erop zitten... :O
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
mlcoolj zei:
jaaaa... zeker leuk apparaat.. die kwam ik laatst ook tegen... als ik het zou doen dan zou het ook zo worden.... maar de onderdelen wat erop zitten... :O

Net de Rabobank gebeld of ik een hypotheek kon afsluiten voor een container vol TRD en ander duur merkspul...