D-Per4mance: Voorstellen...

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Morgen is het dan eindelijk zo ver... Mag de Lexus op gaan halen! Oprijwagen is gefixt, dus morgen de eerste foto's van de nieuwe aanwinst echt in mijn bezit. Dan nog wachten op 2 gele plaatjes met wat zwarte text erop...
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Vandaag was het dan eindelijk zover. Mijn Duitse adoptiekindje is aangekomen in Nederland. Ik ben er nu al helemaal gelukkig mee! Ondanks dat ik eerder heb geroepen dat het elke kleur behalve zilver mocht zijn is het toch echt een plaatje! En damn wat loopt zo'n 6-in-lijn toch mooi (trailer op en trailer af...)! Paar kleine schoonheidsfoutjes zullen zsm opgelost worden. Koplampjes zijn iets dof, dus die krijgen alvast een polijstbeurtje, Velgen hebben redelijk wat stoepschade, dus die krijgen een opfrisbeurtje en gaan als wintersetje dienen en er zit een niet passende mattenset in, dus die mag vervangen worden door een pasvorm setje.
Alvast wat snel geschoten beeldmateriaal (zijn niet bepaald foto's die in de folder kunnen, maar het geeft alvast een indruk):
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ziet er goed uit! :)

hopelijk zijn de platen snel binnen!!!! ;)
alvast heel veel plezier ermee
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Ziet er goed uit!! de teller is onwijs gaaf, het lijkt steeds of ik naar mijn horloge kijk :D..

Ik zeg RDW Opschieten met die geleplaten!
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
De wondere wereld van het Lexus rijden is weer een flinke stap dichterbij. Afspraak bij de RDW staat voor aanstaande maandag en de BPM papieren zijn ingevuld met wat hulp van autotelex. Nu alleen nog even wachten op het eendagskenteken en dan kunnen we alles in orde maken om gele plaatjes te krijgen...

Ik kan niet wachten...
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Mooi exemplaar! Is een goede basis voor wat je er ook mee wilt doen, zeker nadat ik jouw Honda heb gezien!
Erg mooie foto's ook...je moet er gewoon een paar opsturen naar een magazine, wie weet hebben ze een leuke freelance job voor je :)

PS. die quad throttle body wordt helaas niet meer gemaakt door TRD
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
j2jedi zei:
Mooi exemplaar! Is een goede basis voor wat je er ook mee wilt doen, zeker nadat ik jouw Honda heb gezien!
Erg mooie foto's ook...je moet er gewoon een paar opsturen naar een magazine, wie weet hebben ze een leuke freelance job voor je :)

PS. die quad throttle body wordt helaas niet meer gemaakt door TRD

Voor mijn blok zou ik dan ook 6 ITB's nodig hebben... :p
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Oeps...natuurlijk! Hmmm, misschien zelf doen met een paar Holley's? :baseball:
#zegtJ2dienieteensweetofdatkan