D-Per4mance: Voorstellen...

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
LOL! ja.. maar als je TRD spullen zoekt, dan heb ik wel een adresje... is wel wat goedkoper dan normaal maar nog steeds duur hahahaha
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
@mlcoolj, waarom deel je die niet met iedereen?
@D-Per4mance, Nice plans. Good Luck
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Nice plans idd. en dat is idd een fantastische mooie altezza, jammer dat ze hier in nl geen IS200 met een yahama beams blok hebben geleverd met standaard 210 pk. met een turbo setup zou ie wel naar 270 pk kunnen gaan!!

ik blijf je topic volgen!!
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Lexus-dzjino zei:
Nice plans idd. en dat is idd een fantastische mooie altezza, jammer dat ze hier in nl geen IS200 met een yahama beams blok hebben geleverd met standaard 210 pk. met een turbo setup zou ie wel naar 270 pk kunnen gaan!!

ik blijf je topic volgen!!

Beams motor kun je zonder turbo zelfs naar 270pk kietelen. Zou ook zonde zijn om het karakter van zo'n atmosferisch blok om zeep te helpen met een turbo.

Vandaag alvast een kopie van de papieren van de IS200 ontvangen. Auto is van iemand uit 1917 geweest!!! Heb ik dan echt de befaamde van oude opa geweest, lage km-stand, altijd binnen gestaan auto gevonden? :p
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
inderdaad mooi gevonden! dan zal die lex wel moeten wennen aan een jongere bestuurder ;)
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
De IS200 zal waarschijnlijk vooral moeten wennen aan het feit dat hij vertroeteld gaat worden. 2 a 3x per week in bad, 20 minuutjes wakker worden voordat hij mag rennen, af en toe lekker poseren voor een Nikon enz.
 

Aristo boy

Hoort erbij
7 nov 2011
43
0
0
Zeker een mooie auto ;) de vorige eigenaar doet mij denken aan de Volkswagen reclame :p veel succes met het verbouwen ervan ;) Btw zijn die 20 inches van mijn aristo niet wat voor jou ?;)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
D-Per4mance zei:
De IS200 zal waarschijnlijk vooral moeten wennen aan het feit dat hij vertroeteld gaat worden. 2 a 3x per week in bad, 20 minuutjes wakker worden voordat hij mag rennen, af en toe lekker poseren voor een Nikon enz.


lol! :D dat zal die zeker leuk vinden
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Hahahah, cool.. Dat voor een Nikon poseren, doet die van mij ook. Alleen dat in bad gaan, houdt de mijne niet zo van. :D
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
D-Per4mance zei:
De IS200 zal waarschijnlijk vooral moeten wennen aan het feit dat hij vertroeteld gaat worden. 2 a 3x per week in bad, 20 minuutjes wakker worden voordat hij mag rennen, af en toe lekker poseren voor een Nikon enz.


:photo: :photo: we love fotoshoots :)
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Lexus-dzjino zei:
[quote="D-Per4mance":2vthoaby]De IS200 zal waarschijnlijk vooral moeten wennen aan het feit dat hij vertroeteld gaat worden. 2 a 3x per week in bad, 20 minuutjes wakker worden voordat hij mag rennen, af en toe lekker poseren voor een Nikon enz.


:photo: :photo: we love fotoshoots :)[/quote:2vthoaby]

Als mensen interesse hebben in een shootje met hun auto stuur maar een PB. Ik kan voor mijn portfolio nog wel wat leuk foto materiaal gebruiken en een paar Lexussen (of was het Lexi?) zijn een leuke afwisseling op voornamelijk Honda's.

Even wat voorbeeldmateriaal:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
en als er misschien genoeg animoo is! kan ik misschien wel regelen om eens een shoot bij ons op de kazeren te doen, dus de marine boten, of tussen de apache helicopters ;)
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
mlcoolj zei:
nice!.. dat is zeker vet! we zullen die onthouden dzjino!

Moetje zekers doen! anders misschien wel een optie voor volgend jaar ;) om alvast eens een datum te prikken, dan ik er achteraan om dat te regelen ;)

@ D-Per4mance, hele dikke foto,s vooraldie bij het treinstation.. zo weet ik nog een verlaten dorp in belgie ;)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Lexus-dzjino zei:
en als er misschien genoeg animoo is! kan ik misschien wel regelen om eens een shoot bij ons op de kazeren te doen, dus de marine boten, of tussen de apache helicopters ;)

hee! ook een militair? :)