Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Jeroen zei:inderdaad de km stand is zeer netjes!
en de zilvere kleur went wel hoor! ik ben er nu ook hartstikke blij mee terwijl ik eerst ook eigenlijk liever een donker kleurige lexus wou.
is200 almelo zei:Ben bang dat je voor 6000 pleuro's geen IS 200 krijgt met deze kilometerstand,met alle respect,vergeet het maar...
micdee zei:Gefeliciteerd... heb je enige controle op de km stand? Duitsers zijn wat makkelijker in het zonniger voordoen van de km stand, daarom kan je ook zo vaak van die lage-km-standen-auto's in Dld weghalen.
@ Alan ben je zo blij dat er weer een nieuwe lexus owner bij is, dat je in herhaling valt??![]()
KWP zei:hey mooie bak man, in DLD is inderdaad zat te vinden. Heb er ook heel vaak gekeken naar IS300s maar het invoeren hield me toch tegen, al dat gedoe.
En lijkt het nou zo of is de bumpergrille zilver gespoten?
Ik mis ook de dak antenne, als deze er niet bij zit heb ik er nog wel 1 voor je liggen
mlcoolj zei:nice! gefeliciteerd man! hoop dat de invoering geen gezeik met zich meebrengt! Gezien je Civic denk ik dat dit een mooie IS worden! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken!
mlcoolj zei:jaaaa... zeker leuk apparaat.. die kwam ik laatst ook tegen... als ik het zou doen dan zou het ook zo worden.... maar de onderdelen wat erop zitten... :O