IS200 Project: Supercharged

Re: Mijn IS200 Project

Tnx! :)
dit is meer een idee van wie mooi wil zijn moet pijn lijden xD. op een vlakke weg rijdt het lekker, en als je dan op een hobbel weg komt is het wel een beetje stuiteren. en heel soms het spatbord aan tikken.

ben nu ook wel een beetje benieuwd hoe de winterbanden er onder staan, van 19 naar 17 inch

Re: Mijn IS200 Project

Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, wie laag wilt zijn moet om rijden:p
Nej maar eff serieus de verlaging staat hem goed met de velgen!!

zo, project was ver gezakt. maar hier weer een updatje :p

had thuis gasveren liggen die ik van een maatje had gekregen. Ik zei tegen hem, die beun ik er wel onder als t moet. Toen kwam hij met het betere idee om gewoon nieuwe gasveren te bestellen die voor de lexus gemaakt waren dus dat heb ik gedaan (en ebay link gedeeld (zijn nu in de aanbieding zag ik))
cDCosSO.jpg

nu de kofferbak is ook zo goed als klaar :D
IMG_1052_zpsfdc9788d.jpg

Powered by: Vos Car-sound

en dan nog iets. ben weer terug naar heldere koplampen omdat de orginele flink aan het verweren waren qua dofheid
hSBmMME.jpg

IMG_1044_zpsb8d410d6.jpg

op naar het volgende

er staat nog nog een bumperlip op de verlanglijst
heldere zij knipperlichten (staat alleen smoke op ebay. wel?niet?)
hoedenplank met 'hoge' speaker kappen (lexus inschrift)

edit: kan je foto's ook op half formaat uploaden vanuit photobucket?

Laatst bewerkt:
" onclick="window.open(this.href); return false;">
" width="660" alt="Verkleinde Afbeelding" style="border: 1px dotted #a5aec5" />
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
" width="660" alt="Verkleinde Afbeelding" style="border: 1px dotted #a5aec5" />
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

nope, lampen van klokmeister overgekocht (samen met de schroefset). deze waren nog in uitstekende conditie.
De rechter koplamp was wel iets verweerder door... steenslag ? (niet dof). deze heb ik zelf glad gepolijst met een turtle wax restore kitje.

Zeer knap zo verlaagd,enig idee hoeveel cm gezakt?welke et waarde en breedte hebben de 19" ?

had zelf geen idee, dus volgens de site: 19x8, 5x114.3 en ET 40. en de banden 225/35/19
geen idee hoeveel die gezakt is, maar ik moet voor nogsteeds een beetje omhoog schroeven om het spatbord niet te raken met de banden

Laatst bewerkt:
de audio install is ook eindelijk zo goed als af! afgelopen vrijdag al op show gestaan bij de premi?re van de film Need For Speed
IMG_1149_zpsa515bdf7.jpg

QvRVxD1.jpg

de led projectors had ik ook nog niet in het project geschreven volgens mij, dus bij deze ;)
IMG_1155_zpsc8f5ac90.jpg

IMG_1154_zpsbf1dace7.jpg

ook veel leuke reacties op gekregen

IMG_1137_zpsa0fc1ed1.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er heel strak uit allemaal!! ben wel benieuwd hoe het klinkt! hoe heb je dat gedaan met die led projectors?

bij die projectors zit een boor bij geleverd, deze was natuurlijk wel net een milimeter te klein.
dus de stappeboor erbij gepakt voor een maatje groter, en zo wel er in kunnen schroeven. en aangsloten op het deurcontact (draden van dat rode lampje onderin de orginele deur)

Vette machine hoor! Dikke combo die wielen met de lakkleur!
Waar heb je die ledprojectors vandaan, is echt iets voor onder mijn LS. Wat kosten die projectors trouwens? Mag ook in pb als je het niet hardop wil zeggen :P

Greetz Kevin

Tnx! :)
De projectors heb ik van een forumlid gekocht op een meeting, nnjong, prijs: €60. Zijn waarschijnlijk goedkoper te verkrijgen, maar kwaliteit?
Als je goed zoekt op internet kan je ze ook wel eens tegenkomen

Ziet er vet uit die remklauwen, mooi combo dat zilver met rood. Ledprojectors in de deuren ook supergaaf!

Mooi hoor, Audio zit er ook netjes in. Vet dat je show mocht staan bij NFS, heb die film laatst ook gezien.

Update:

mijn oplossing voor het aanlopen van de voorbanden:
voor:
IMG_1425_zps053ee8b0.jpg
1mZnnYF.jpg

Na:
IMG_1482_zpsb26c5eae.jpg
Nnkz3kH.jpg

nu weer wat laten zakken :P

achter as is ondertussen ook weer een cm gezakt.

ook heb ik afgelopen weekend even gek gedaan en een compressor kit aangeschaft!
RVS spruitstuk dat ik had liggen thuis gaat zaterdag ook eindelijk goed gelast worden

Distributie riem, multi riemen en waterpomp zijn ook vervangen

Laatst bewerkt:
lekker bezig man! Zal je wel goed bevallen die compressor op de is200.

dus waar zijn je fotos van je compressor kit? Wil het al een beetje lukken met het inbouwen?

Ondertussen weer is tijd voor een klein updatje:

De TTE Bumper na 1,5 week bij de spuiter te hebben gelegen, omdat het de 1ste keer niet gelukt was
IMG_1538_zpsfebe12fc.jpg
goTKMDX.jpg

en voor Phaebo, de eerste foto van de supercharger set
IMG_1543_zps0ce820f1.jpg
MQpaE9r.jpg

alles nog netjes bij elkaar. al wel heel wat aan voorbereiding gedaan zoals:
- katalysators uit het orginele spruitstuk gehaald (na dichtlassen iets verbogen, maar dan doet een hamer wonderen)
- spruitstuk ingepakt met HeatWrap
- wat kabels om gelegd volgens de instalatiehandleiding
- Nieuw filter gekocht voor in het luchtfilterhuis (waar ik ooit iets anders voor ga verzinnen)
ook nog kijken wat ik met de hitteschilden ga doen; er af laten of bewerken (voor compressor bracket)

Laatst bewerkt:
bumper ziet er netjes uit. Vind dit wel een van de mooiere bumpers voor de IS.
Draait de compressor al?

Bovenaan Onderaan