IS200 Project: Supercharged

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
Mooi project! Even wat vraagjes?
Is xenon een beetje goed in te bouwen en heeft een IS200 ('99 in mijn geval) canbus?
Blijven die stickers op je remklauwen een beetje zitten, en waar heb je ze vandaan? Met nieuwe velgen wil ik ook gelijk remklauwen een nieuwe laag lak geven en ik vind die stickers (misschien in een andere kleur) een mooi accent.
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
De xenon was gewoon plug n play. De stickers heb ik van eBay, en ze zijn er al afgevallen, wat je wel kan doen is eerst de stickerkleur spuiten, dan de stickers erop, dan de klauwkleur spuiten en de stickers weer weghalen. Blijft goed zo.
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
zondag is kijken of de tab in de auto ook goed zn werk gaat doen. ik heb de bedrading voor de verlichting van de open/tilt knop ook weer aangesloten op het stekkerblok.
alleen nog de voeding solderen en verstoppen, en de andere draden aansluiten, dan moet t goed komen
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
ziet er goed uit, en erg nuttig verhaal, waarvoor zijn de andere (afgeknipte) draden?
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Waarschijnlijk voor de aansturing van het orginele beeldscherm.
Je hebt op deze manier eigelijk alleen de voeding nodig voor het motortje en de lampjes
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
de tablet weg werken viel best wel mee, alleen uit de behuizing aan de zijkanten een strookje weg halen en je schuift de tablet er zo in.

was wel even puzzelen met welke draden we het beste konden gebruiken. over een tijdje de boel even netjes solderen achter de radio om ook wat ruimte te besparen, begint aardig vol te raken door al de bekabeling van de speakers en andere rommel die ik daar al heb aan gesloten.
DSC_0223_zpsckhqvufl.jpg


de kabels voor de lampjes in de knoppen heb ik aan het asbaklampje verbonden, de voeding (constant, acc en -) heb ik van de radio afgetapt

en dan hier het eindresultaat (met de dashcommand app open)
IMG-20151102-WA0000_zpsudjpduts.jpeg
2YW2yAw.jpg
 
Laatst bewerkt:

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
ondertussen heb ik ook nog mijn kunststof instaplijsten en pedalen vervangen voor aluminium sport dingetjes!

voor:


Na:
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Ziet er goed uit. Nu nog een foto terwijl het licht is. :)
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Daar dacht ik idd ook aan toen ik de foto uploadde. Maar als je er aan denkt is het natuurlijk ook donker buiten😅
 

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Leuk zo'n tablet erin ! Ik ga denk binnenkort mijn samsung tab 4 inbouwen..

Zijn er nog dingen waarop ik moet letten?
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Dat je de tablet goed instelt voordat je niet meer bij de knoppen kan. En dat de lader genoeg stroom kan leveren. Ik heb er een van 2.1A
De rest is allemaal wel goed te doen
 
  • Leuk
Waarderingen: khwong26

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
MOAR UPDATES!

Naast de TTE bumper die ik ooit al heb weten te bemachtigen, is het nu ook gelukt om de TTE achterlip te bemachtigen (Tnx stephan)


EN ik heb ook wat TRD sideskirts gescoord, om het geheel compleet te maken
 
Laatst bewerkt:

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Ook ben ik nog een tijd bezig geweest met het maken van een radiator plate. een hele hoop zagen, schuren en veilen

Hier nog in bewerking


En hier het eindresultaat op de Lexus
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
MOAR UPDATES!

Naast de TTE bumper die ik ooit al heb weten te bemachtigen, is het nu ook gelukt om de TTE achterlip te bemachtigen (Tnx stephan)
(foto volgt)

EN ik heb ook wat TRD sideskirts gescoord, om het geheel compleet te maken

Heb je ook meer foto's van de skirts/bumpers ? :)