Bobster zei:Strakke Lexus! Zit een aftermarket bodykit op, ofniet? Zeer strak! Goede aankoop geweest!
Bobster zei:Strakke Lexus! Zit een aftermarket bodykit op, ofniet? Zeer strak! Goede aankoop geweest!
Bij mij hoor je tot 110 de motor niet, 120 wel, maar het is niet luid. Als ik het vergelijk met een RAV4 automaat, dan zou ik zeggen dat het een beetje vergelijkbaar is. Mijn herinnering zegt me dat het minder is dan in de RAV4, maar dat kan ook zijn dat ik het mooier maak dan het is, omdat ik nou eenmaal Altezza rijAlan zei:De 6 cyl hoor je de motor gewoon niet op cruisesnelheid, ondanks ook een vrij hoge toerental.
Je kan zelfs 120 in zn 4 rijden zonder dat het motorgeluid storend is. Het geluid is gewoon erg mooi van de 6 cyl.
Die van mij 7800. Moet nog een beetje gaan letten op het afknijpen, maar dat kon ik helemaal niet merken; hij blijft gewoon trekken, lijkt wel. Ben nog niet in het rood gegaan en maar een paar keer doorgetrokken. We gaan eerst de ditributie doen.D-Per4mance zei:Hoeveel toeren draait zo'n 3S-GE eigenlijk maximaal?
If you have a look at the chassis plate on the firewall you can see what
diff your car came with from the factory.
All manual RS200-Z & L editions came with an LSD but on everything else it
was an optional extra.
A01A - 3.916 ratio Open Centre
A01B - 3.916 ratio Torsen LSD
A02A - 4.083 ratio Open Centre
A02B - 4.083 ratio Torsen LSD
Depends on what diff the model you buy has. Don't think it has anything to
do with what trans it has. You'll definitely want the 3.916 ratio. Some come
with a 4.083 which be sitting at about 4K at 70mph.
j2jedi zei:@ Magila: Ik hoop dat ze mij de kleine platen geven, maar mijn ervaring is dat ze je perse eerst een standaard- en dan een busplaat willen geven, alvorens ze naar de 18.2 grijpen. De uitparing in de voorbumper is japans/amerikaans-formaat, maar ze kijken geloof ik naar de achterkant. Ik ga in ieder geval zeuren. Ik ga zeggen dat jij ze ook hebt en gooi het op de voorbumper.
mlcoolj zei:De Altezza is met verschillende diffs geleverd, dus ook eindoverbrenging is anders. Je kunt aan de hand van je VIN nr uitzoeken welke eindoverbrenging je hebt.
If you have a look at the chassis plate on the firewall you can see what
diff your car came with from the factory.
All manual RS200-Z & L editions came with an LSD but on everything else it
was an optional extra.
A01A - 3.916 ratio Open Centre
A01B - 3.916 ratio Torsen LSD
A02A - 4.083 ratio Open Centre
A02B - 4.083 ratio Torsen LSD
Depends on what diff the model you buy has. Don't think it has anything to
do with what trans it has. You'll definitely want the 3.916 ratio. Some come
with a 4.083 which be sitting at about 4K at 70mph.
kijk maar naar de laatste 4 cijfer/letter combi, die moet je hebben... en nu rest de vraag... is je diff wat de auto destijds af fabriek heeft gekregen er nog onder? succes!