LOL...rustig, jongens...foto's komen eraan, moet nog een paar filteren.
hahaha, gelukkig laten jullie mij lachen, want ik kan nog steeds niet rijden, dus ik baal wreed! Ben vorige week donderdag naar de RDW geweest en de auto is erdoorheen. Heb helaas mijn BPM-aangifte nog niet mogen ontvangen...denk dat de ambtenaren met wakansie zijn of zo...dus dat wordt pas januari 2012, denk ik.
Update tot nu toe:
Ik heb de schema's kunnen gebruiken zoals ik van de verschillende mensen heb gekregen uit Ierland en van ML. Ben zelf niet zo heel handig met draadbomen doormeten, dus heb daarvoor de hulp ingeroepen van een maat van mij, anders zou het langer duren, haha. Hij heeft alles netjes ingebouwd...het lijkt net alsof het zo uit de fabriek komt, zo netjes en het resultaat is er. Mijn mistachterlichten werken perfect! De lampen in de kofferklep zijn remlicht, gewoon achterlicht EN mistachterlicht L+R!
Koplampen werken ook goed en zijn zo nieuw dat ze op diamantjes lijken op de auto. Zonde om ze in de oven te zetten, maar wil dat wel nog steeds. Eerst maar eens experimenteren met mijn oude set.
Draagarm zit erop en voelt solide aan. Alles was erg makkelijk los te halen, geen afgebroken bouten of zoiets!
De coiloverset voelt heerlijk aan. Heb ze staan op medium hard. De auto stuurt nog directer, is veel stugger, maar toch comfortabel. Uiteraard moet ik nog gaan experimenteren met de settings. De hoogte hebben we nog niet versteld, vanwege de keuring (je moet over beugels rijden) en ook omdat ik een hoge veelvoorkomende drempel ga zoeken om de hoogte af te stellen.
Moet de Falken Ziex ZE912 banden nog goed inrijden, want die zijn echt hagelnieuw. Ben benieuwd hoe ze zich houden met deze RWD in de Hollandse winters. Op weg naar de RDW deden ze het goed, maar heb ze ook niet echt willen/kunnen testen. Op de Charade doen ze het goed, maar die is FWD, dus ben benieuwd.
De Stoptech remblokken voelen ook heerlijk aan, zo direct uit de doos.