JOE Z Intake

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Heren,

Als het goed is moet deze onderweg zijn naar mij...... :D

F sport gebruikt in principe het design van de JOE Z intake pipe. Ik zal tzt laten weten hoe het is bevallen :)

DSC_0377-vi.jpg


http://www.l-tunedparts.com/product/?id=2804
 

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
hallo allemaal, ik ben nieuw hier. mag ik vragen wat jullie op dit moment hebben? en de prijs natuurlijk =p ik wil ook graag een beetje upgrade (intake) voor mijn autotje (is250)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Alor en ik hebben de JOE z intake een echte aanrader hoor!

Deze is rond 150 euro ongeveer uit mijn hoofd...
 

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
weet je toevallig nog van welke site je het hebt? en is deze moeilijk zelf te monteren? uitgaande van dat ik helemaal niet technisch ben ingesteld?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ltuned parts moet je even googlenen :)

Het is wel redelijk goed zelf te monteren, zoals het vervangen van een luchtfilter.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey,

Alan kan je er nog meer over vertellen maar dat groene filter is al een ander filter als je orginele, Ik denk ook dat het een betere lucht doorlaat heeft en dat je ehem kan wassen. Dan hoef je dus nooit meer je filter te vervangen.

Die Joe Z intake is geen verschil, het is alleen een andere kleur. Ik wil er zelf ook nog zo een gaan bestellen :D

Moet nog ff gaan kijken hoe ik dat ga doen want het moet indd uit Amerika komen want hier in europa is daar nix voor te vinden.

Hoop dat je zo geholpen bent (Alan vult anders de rest wel aan) :p

Gr Ro
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Pigpig,

Qua filter keuze kan je zelf eerst eens rondsnuffelen, want daar is gewoon heel veel keus. Elk filter maakt zozijn eigen geluid bij verschillende toeren, dus het is lastig te zeggen welke jij moet hebben.

Qua Joe z intake zijn er gewoon alleeen verschillen in kleur, dus als je blauw moooier vind dan kan je die halen. :)

Ze verzenden wel snel, maar inklaring duurt langer in nederland.

het is een echte aanrader
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik gebruik zelf de originele van lexus, Fsport en K&N heb ik als referentie, maar deze produceren icm de joe z intake iets meer geluid, en ik hou van stilte :D
 

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
oh, als je naar K&N kijkt, zit daar ook een "paddestoel" erop. Zo noemen wij het =p maar waarom zit er bij de JoeZ niet zo eentje erop? tenmniste, niet op de foto van l-tunedparts

Ik heb er totaal geen verstand van :mrgreen: Dus alleen de joeZ halen is niet genoeg?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
HAahah erhmm bij mij is er onder de motorkap niks anders dan een standaard is250 :) Ik heb een zwarte buis, dus je ziet van buiten geen verschil.. :)
 

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
Oke, is goed. ik bestel em gewoon, als het mij echt niet lukt met monteren, kan iemand mij hiermee dan helpen? ik woon in rotterdam.