ct200H zei:Last news,
er worden nu 30 CT's per dag geproduceert in plaats van de normale 300, dus 10 x minder.
Dat verklaart de hoge levertijden mede.
Mo1 zei:ct200H zei:Last news,
er worden nu 30 CT's per dag geproduceert in plaats van de normale 300, dus 10 x minder.
Dat verklaart de hoge levertijden mede.
Klinkt niet best, maar het verklaart tenminste de enorme levertijd.
Vraag me trouwens af hoe de productie van de auto's wordt gepland: op besteldatum en de modellen voor VS en Engeland, Nederland door elkaar heen of worden er een paar dagen alleen Amerikaanse modellen geproduceerd, gevolgd door dagen voor de Nederlandse markt etc?
Oef....dit is zo off topic...
Hjalmar zei:Ik heb de brief nog niet ontvangen, maar ik zal ze er even op wijze dat er exact dezelfde CT200H klaar staat in de showroom maar die willen ze dus niet afgeven omdat er maximaal 2 in de showroom moeten staan. Met andere woorden, ik begrijp het wel, maar 1 kan toch ook wel voor dit soort gevallen?
Zal wel overkomen als een zeikerd, maar goed, wachten is zo moeilijk
mlcoolj zei:inderdaad.. als je termijn afgelopen is, dan krijg je een tijdelijke auto dat vergelijkbaar is aan wat je gaat rijden...
Maareh.. back on topic... levertijden...
Mo1 zei:Hjalmar zei:Ik heb de brief nog niet ontvangen, maar ik zal ze er even op wijze dat er exact dezelfde CT200H klaar staat in de showroom maar die willen ze dus niet afgeven omdat er maximaal 2 in de showroom moeten staan. Met andere woorden, ik begrijp het wel, maar 1 kan toch ook wel voor dit soort gevallen?
Zal wel overkomen als een zeikerd, maar goed, wachten is zo moeilijk
Met het verkopen van een paar showroomauto's wordt het probleem niet echt mee opgelost.