ct200H zei:L&P geeft wel degelijk gehoor aan de "klachten" over de dealers, zodoende zijn wij uitgenodigd voor een workshop in Den Bosch en kunnen wij opbouwende kritiek spuien/delen met andere Lexusrijders over de dealers. Wie heeft er nog meer een uitnodiging gehad van L&P? :rulez:
Sage zei:ct200H zei:L&P geeft wel degelijk gehoor aan de "klachten" over de dealers, zodoende zijn wij uitgenodigd voor een workshop in Den Bosch en kunnen wij opbouwende kritiek spuien/delen met andere Lexusrijders over de dealers. Wie heeft er nog meer een uitnodiging gehad van L&P? :rulez:
Die brief heb ik ook gekregen. Onderzoeksbureau welke een groepsdiscussie gaat houden onder Lexus rijders. Staat alleen geen tijd vermeld in de brief en afhankelijk daarvan weet ik of ik kan deelnemen....
Hjalmar zei:EDIT: Is een brief waar alles wordt uitgelegd over hoe en wat, en dat je een kans krijgt om met de importeur te praten over deze situatie indien gewenst. (Laatste las ik terug ergens).
SPfreaks zei:Bedankt ct200H en danidude voor de uitleg, nu is het helemaal duidelijk welke brieven Lexus allemaal aan het sturen is (geweest). Met name de brief waar danidude het over heeft heeft mijn belangstelling (en dan blijven we ook ontopic...). Ben benieuwd wanneer die komt, aan wie allemaal, en wat Lexus gaat zeggen. Wellicht dat ze ook gaan hinten over een compensatie voor de geleden schade voor de kopers in verband met de uitgestelde levering door de tsunami, net als in Engeland? Kan bij voorbaat al zeggen dat het mij he-le-maal niks uitmaakt of ze wel of niet een compensatie bieden, want dit is pure overmacht waar niemand iets aan kan doen. Wat mij betreft geven ze de compensatie aan de slachtoffers van de tsunami...
+1SPfreaks zei:Wat mij betreft geven ze de compensatie aan de slachtoffers van de tsunami...
ct200H zei:Sage zei:ct200H zei:L&P geeft wel degelijk gehoor aan de "klachten" over de dealers, zodoende zijn wij uitgenodigd voor een workshop in Den Bosch en kunnen wij opbouwende kritiek spuien/delen met andere Lexusrijders over de dealers. Wie heeft er nog meer een uitnodiging gehad van L&P? :rulez:
Die brief heb ik ook gekregen. Onderzoeksbureau welke een groepsdiscussie gaat houden onder Lexus rijders. Staat alleen geen tijd vermeld in de brief en afhankelijk daarvan weet ik of ik kan deelnemen....
De brief goed lezen bijvoorbeeld, er wordt nog contact met U opgenomen staat er!!!!! door het onderzoeksburo!!!
SPfreaks zei:Bedankt ct200H en danidude voor de uitleg, nu is het helemaal duidelijk welke brieven Lexus allemaal aan het sturen is (geweest). Met name de brief waar danidude het over heeft heeft mijn belangstelling (en dan blijven we ook ontopic...). Ben benieuwd wanneer die komt, aan wie allemaal, en wat Lexus gaat zeggen. Wellicht dat ze ook gaan hinten over een compensatie voor de geleden schade voor de kopers in verband met de uitgestelde levering door de tsunami, net als in Engeland? Kan bij voorbaat al zeggen dat het mij he-le-maal niks uitmaakt of ze wel of niet een compensatie bieden, want dit is pure overmacht waar niemand iets aan kan doen. Wat mij betreft geven ze de compensatie aan de slachtoffers van de tsunami...
Manfred van Dort zei:Nog even terug naar de promotie van de CT200h. De reclame meldde toch "tergend dichtbij"!
Nou, dat komt niet helemaal uit...
postbuz zei:Manfred van Dort zei:Nog even terug naar de promotie van de CT200h. De reclame meldde toch "tergend dichtbij"!
Nou, dat komt niet helemaal uit...
Klopt. Alleen is er een ramp in Japan tussen gekomen. Schuld van Lexus?