Levertijden en Tsunami

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Allereerst mijn oprechte medeleven met de slachtoffers in Japan.

Zou de ravage door de Tsunami een invloed gaan hebben op de levertijden van de CT?

ct200H zei:
L&P geeft wel degelijk gehoor aan de "klachten" over de dealers, zodoende zijn wij uitgenodigd voor een workshop in Den Bosch en kunnen wij opbouwende kritiek spuien/delen met andere Lexusrijders over de dealers. Wie heeft er nog meer een uitnodiging gehad van L&P? :rulez:

Die brief heb ik ook gekregen. Onderzoeksbureau welke een groepsdiscussie gaat houden onder Lexus rijders. Staat alleen geen tijd vermeld in de brief en afhankelijk daarvan weet ik of ik kan deelnemen....

Sage zei:
ct200H zei:
L&P geeft wel degelijk gehoor aan de "klachten" over de dealers, zodoende zijn wij uitgenodigd voor een workshop in Den Bosch en kunnen wij opbouwende kritiek spuien/delen met andere Lexusrijders over de dealers. Wie heeft er nog meer een uitnodiging gehad van L&P? :rulez:

Die brief heb ik ook gekregen. Onderzoeksbureau welke een groepsdiscussie gaat houden onder Lexus rijders. Staat alleen geen tijd vermeld in de brief en afhankelijk daarvan weet ik of ik kan deelnemen....

De brief goed lezen bijvoorbeeld, er wordt nog contact met U opgenomen staat er!!!!! door het onderzoeksburo!!!

Hjalmar zei:
EDIT: Is een brief waar alles wordt uitgelegd over hoe en wat, en dat je een kans krijgt om met de importeur te praten over deze situatie indien gewenst. (Laatste las ik terug ergens).

Hoe weet jij nou wat er in een brief staat die je niet hebt ontvangen!!! :neutral: Oooh en heb jij je bestelde auto nog kunnen afbestellen?/./?? :baseball: :baseball:

Hahahahaha, dit klinkt allemaal als een gerucht over een aankondiging dat er misschien een brief komt waarin de aankondiging staat dat er contact met de bestellers van een Lexus opgenomen gaat worden door een onderzoeksburo, dat deze bestellers van een Lexus gaat vragen om te roepen wat ze er van vinden dat er niet meer informatie door Lexus verstrekt kan worden dan levertijden op een Lexus auto die met een verwachte uitloopmarge van 10 weken misschien gehaald gaan worden... En of ze dat dan misschien willen gaan roepen op een nog aan te kondigen datum bij de importeur, die er verder toch niks aan kan doen!? :D

Effe serieus, wie heeft die brief al gehad, en kan er letterlijk uit citeren? Ik heb vandaag toevallig nog een email gestuurd naar mijn dealer in Den Haag (heb dus geen brief gehad of zo tot nu toe), en als die wat terugmailt zal ik het hier posten. Ben benieuwd!

Het gaat over deze brief,

de vraag was heel simpel, niks meer en niks minder en gaarne geen insinuaties over deze brief, wie heeft deze nog meer ontvangen en wie gaat er heen, dat was de simpele vraag, geen discussie's. Ik ga ook niet andersmans belangen behartigen, het gaat om mijn ervaring en niet die van anderen.

Diegene die hem niet hebben ontvangen (en dat zijn NIET alle CT kopers !!!!!zoals wordt geopperd) zijn dus ook NIET uitgenodigd!!

Het is een aardige geste van L&P, ga hier met discretie mee om, negatief reageren is te makkelijk. ;) <onbekende bijlage (L&P2 noname.pdf)>

Bijlagen

ct200h, volgens mij kun je deze berichten beter in een nieuwe topic splitsen, want nu gaat het over " de brief " en kennelijk is er daar toch wel interesse voor onder de CT rijders... anders gaan we weer offtopic...

ONTOPIC!

Voor de duidelijkheid: Bovenstaande brief van CT200H is dus een andere brief dan waar ik het afgelopen vrijdag over had, voordat er nog meer verwarring ontstaat.

De brief van CT200 is een uitnodiging voor een onderzoek, en de brief die ik bedoel wordt door de dealer of importeur verzonden met uileg over de ontstane vertraging. Deze is nog niet binnen bij mij dus ik kan over de inhoud van de betreffende brief dan ook niets zeggen behalve wat mij vrijdag telefonisch is meegedeeeld door de dealer.

Dus nog even afwachten, fingers crossed en hopen dat het uitstel uiteindelijk allemaal mee gaat vallen! ;)

Bedankt ct200H en danidude voor de uitleg, nu is het helemaal duidelijk welke brieven Lexus allemaal aan het sturen is (geweest). Met name de brief waar danidude het over heeft heeft mijn belangstelling (en dan blijven we ook ontopic...). Ben benieuwd wanneer die komt, aan wie allemaal, en wat Lexus gaat zeggen. Wellicht dat ze ook gaan hinten over een compensatie voor de geleden schade voor de kopers in verband met de uitgestelde levering door de tsunami, net als in Engeland? Kan bij voorbaat al zeggen dat het mij he-le-maal niks uitmaakt of ze wel of niet een compensatie bieden, want dit is pure overmacht waar niemand iets aan kan doen. Wat mij betreft geven ze de compensatie aan de slachtoffers van de tsunami...

SPfreaks zei:
Bedankt ct200H en danidude voor de uitleg, nu is het helemaal duidelijk welke brieven Lexus allemaal aan het sturen is (geweest). Met name de brief waar danidude het over heeft heeft mijn belangstelling (en dan blijven we ook ontopic...). Ben benieuwd wanneer die komt, aan wie allemaal, en wat Lexus gaat zeggen. Wellicht dat ze ook gaan hinten over een compensatie voor de geleden schade voor de kopers in verband met de uitgestelde levering door de tsunami, net als in Engeland? Kan bij voorbaat al zeggen dat het mij he-le-maal niks uitmaakt of ze wel of niet een compensatie bieden, want dit is pure overmacht waar niemand iets aan kan doen. Wat mij betreft geven ze de compensatie aan de slachtoffers van de tsunami...

:rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez:

ct200H zei:
Sage zei:
ct200H zei:

De brief goed lezen bijvoorbeeld, er wordt nog contact met U opgenomen staat er!!!!! door het onderzoeksburo!!!

Dat had ik gelezen. Maar ze kunnen beter ook direct een tijd in de brief vermelden, kan je meteen je agenda er op na slaan voordat die club contact met je opneemt (deze hebben overigens gisteravond gebeld, gaat om 19 uur plaats vinden).

ok bedankt voor de info, nu back on topic, als jullie verder over deze brieven willen hebben, graag een nieuwe topic aanmaken of via PM.. dank u. :rulez:

SPfreaks zei:

Helemaal met je eens!

@twcoolen

De importeur heeft dit systeem. De dealer heeft er volgens mij ook toegang tot. Op basis van bestelnummer kunnen ze de status zien. De dame welke mij bij de importeur geholpen heeft kon mij na 5 seconden vertellen dat mijn CT in Zeebrugge stond en op het punt stond om op transport naar Sittard te gaan. Een dag later stond de CT inderdaad in Sittard.[/quote]

Wat is de status van de levering van jouw auto op dit moment?
Het is wel erg stil als we het over de levering van mijn auto hebben.

Klopt wel die slogan, vanaf 1 maart bij de dealer, dus daar is niks aan gelogen :D :D en volgens mij zijn er nog wel wat auto's bij de dealer te vinden in de showroom. ;)