Manfred van Dort zei:Wat is de status van de levering van jouw auto op dit moment?
Het is wel erg stil als we het over de levering van mijn auto hebben.
twcoolen zei:Manfred van Dort zei:Wat is de status van de levering van jouw auto op dit moment?
Mijn status is nu 760km
Afgelopen zaterdag de CT in ontvangst genomen. Heerlijke wagen.
mlcoolj zei:Hij vraagt alleen of iemand weet wat er staat omdat hij niet zo goed is met de juridische verwoording.. hij gaat geen stappen nemen...
ct200H zei:Overleg met je dealer over je ongenoegen, juridisch kan alles maar dat zijn terreinen waar je echt niet wil komen, probeer in den minne te schikken met je dealer, ze zullen best begrip hebben voor je situatie.
als je juridische wegen inslaat word je daar over het algemeen niet echt blij van, buiten de kosten die je eventueel moet maken voor een advocaat/procureur, het is niet de weg zullen we maar zeggen. En even onder ons gezegd, als de rechter een keer uitspraak heeft gedaan is jouw CT al lang geleverd hoor, je schiet er echt niks mee op.
Dus ga om de tafel met je dealer.
ct200H zei:Nee, maar wat ik schrijf is een antwoord op zijn vraag, met de gevolgen.
twcoolen zei:Manfred van Dort zei:Wat is de status van de levering van jouw auto op dit moment?
Mijn status is nu 760km
Afgelopen zaterdag de CT in ontvangst genomen. Heerlijke wagen.
Suxel zei:Hmm...of ben ik nu paniek aan het veroorzaken?
All Toyota Ordering Suspended
ARI received the following information from Toyota late Wednesday, April 27, 2011:
- Effective immediately, all Toyota ordering for the 2011 model year has been suspended. No further orders will be accepted.
- Unconfirmed orders may or may not be fulfilled, depending on whether Toyota can match the order to a vehicle in their pool inventory. Clients with unconfirmed orders that match or closely match Toyota pool units will be contacted directly by Toyota or ARI to discuss replacements. Unconfirmed orders for models that are not available in Toyota?s pool inventory will not be fulfilled. Toyota is now in the process of identifying these orders and will provide further information in the coming days.
- 2012 price protection is TBD.
- 2012 ordering and start of production is TBD.
- Confirmed orders may experience significant delivery delays. Production is currently running at 30% to 50% normal capacity and transportation is slow due to reduced shipments from Japan.
http://www.arifleet.com/news/japan_crisis_-_impact_on_fleets/all_toyota_ordering_suspended/
Thanks! :worship:ct200H zei:Heb Den Haag ook altijd een fijne vestiging gevonden, goede service en normale mensen.
Hoop dat jouw CT in juni geleverd wordt overigens, duimen maar,...... :hi:
ct200H zei:Ok een antwoord, als jij de koopovereenkomst ontbind ben je 10% kwijt. Dat staat ook in het contract. Je hebt te maken met een partij die de regels heus wel weten en zij zullen zich beroepen op een overmachtsituatie, en dat is het ook, en dan sta je zwak als consument,
Daarom schreef ik al, overleg met je dealer en kom er samen uit, dat was toch mijn antwoord? :rulez:
ct200H zei:Suxel, is dit bericht niet voor de Amerikaanse markt?