SPfreaks zei:Ik kreeg het ordernummer even gemaild door mijn contactpersoon bij Lexus Den Haag, want de brief heb ik nog niet... En... Bleh, mijn levering is toch verplaatst van juni naar juli/augustus. Dus toch een tsunami aftermath over mijn bestelling...
Jammer!
Allereerst welkom op 't forum! Graag wel eerst de zoekfunctie gebruiken; een paar posts terug is hier al melding van gemaakt viewtopic.php?f=41&t=1123&start=150#p22095. Is dus algemeen bekende info, vrijgegeven door de importeur.MaikDuif zei:Ik werd gisteren gebeld door Lexus Breda met de mededeling dat de levertijd van een CT200h van 10 maanden terug is gelopen naar 7 maanden. Zijn er hier meer mensen die deze mededeling hebben ontvangen?
Indien dit het geval is overweeg ik toch weer sterk om een CT te gaan leasen!
Wat raar dat Amsterdam en Den Haag er zo lang over doen - ik kreeg zonder erom te hebben gevraagd op vrijdag al m'n ordernummer doorgebeld...SPfreaks zei:Wat raar dat Amsterdam er zo lang over doet, ik kreeg van Den Haag gelijk op maandag het ordernummer, nadat ik op zaterdag een mail had gestuurd...
Dit wordt m'n eerste Lexus.SPfreaks zei:Kijk, zo kan het ook! Sommige mensen hebben een streepje voor bij Lexus (vanwege het grote aantal auto's dat ze er afnemen?)!
Wachten200h zei:Ligt het echt aan de Ramp in Japan...?:
erwinl zei:Heel herkenbaar verhaal. Besteld op 10 maart (1 dag voor de aardbeving/tsunami) en leverdatum 2 juni 2011. Eerst verschoven naar maart 2012, zou nu januari 2012 gaan worden. Gelukkig mag ik van de leasemaatschappij tot die tijd nog in m'n IS blijven rijden ondanks de kilometerstand
Robbert zei:Heb jij die leveringsdatum met je ordernummer op die speciale site nagekeken??
Robbert-Jan
erwinl zei:Robbert zei:Heb jij die leveringsdatum met je ordernummer op die speciale site nagekeken??
Robbert-Jan
Nee, van Lexus Amersfoort gehoord. Overigens vanmorgen was ik daar en nu gaven ze zelfs al december 2011. Nog even en ze bellen dat ik 'm kan komen halen :rulez: