Wanneer mijn werkgever mij niet gepushed had om te gaan leasen (ik declareer nu nog km's) was ik nog zeker 4 jaar in de is220d blijven rijden. Het is emotie tegen rekenen. De is220d is mijn eigen keuze van auto maar de ct200h kost mij straks ongeveer ?200,- netto minder in de maand.postbuz zei:Dan moet ik blijkbaar maar hopen dat het nog heel lang voor je duurt![]()
BartNL zei:Gevoelsmatig zijn emotie en rekenen in evenwicht en het maakt mij daardoor echt niets uit of ik nog lang(er) moet wachten.
Ja zoiets heb ik ook eens neergerammeld een klein tijdje terug. Dat ze auto's uit Duitsland konden halen omdat ze daar over waren, en dat ze productietijd van Spanje en Portugal hebben afgesnoept. Dus dat zorgt er dan mede voor dat er minder tsunami vertragingen zijn in Nederland.mlcoolj zei:ik meen hier ergens op het forum te hebben gelezen dat er auto's ook uit andere landen in Europa konden worden gehaald... misschien daardoor dat ze toch meer auto's hierheen konden halen?
Ja, daar had ik ook al eens over nagedacht, met 4 basis uitvoeringen in 10 kleuren is dat nog wel te doen, denk ik, dat heen en weer schuiven met auto's van het ene land naar het andere. Maar goed, je zal het maar moeten regelen...Maistah zei:Daarbij is nog altijd de vraag of die auto's voldoen aan de wensen van de koper. Daar heeft Lexus echter wel een aardig voordeel in namelijk; ze hebben weinig apart aanvinkbare opties. Als ze een optielijst hadden met 300 opties die je apart kon aanvinken, was dat een probleem geweest.
Maistah zei:Wellicht kun je dit vragen bij L&P?
SPfreaks zei:Ik heb mijn vrouw laten kiezen uit de mogelijkheden, en aangezien ze erg van koken houdt... de goede verstaander snapt hem nu waarschijnlijk wel...![]()
Nou, inderdaad! 2 zielen, 1 gedachte heet dat?Suxel zei:Kan je vrouw net zo...tsja...delicious koken als mijn vriendin?
Ik heb m'n vriendin ook laten kiezen! Het zou wel erg toevallig zijn als ze ook nog eens hetzelfde heet...maar wat een toeval toch weer...
![]()