Levertijden en Tsunami

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Allereerst mijn oprechte medeleven met de slachtoffers in Japan.

Zou de ravage door de Tsunami een invloed gaan hebben op de levertijden van de CT?

Toch mooi even twee maanden eerder dan verwacht. Was zeker wel een grote verrassing!!

Veel plezier en nog heel even wachten, maar dat zal wel lukken.

Robbert-Jan

@Hjalmar:
Weet je of jouw auto fris van de boot komt of is 'ie al met een eerdere boot mee gekomen en krijg je 'm via Duitsland?

Maistah zei:
Wellicht kun je dit vragen bij L&P?

Een e-mailtje gestuurd via hun website en keurig de volgende dag gebeld met het persoonlijk ordernummer en met de mededeling dat e.e.a. bevestigd zou worden (per e-mail) door Lexus Amsterdam. Keurige en vriendelijke dame aan de telefoon gehad. Echt Lexus.
Mijn ordernummer kan ik pas controleren na de update van 3 juni. In verband met de feestdagen zal dat wellicht wat later zijn. Maar ik ga het natuurlijk toch even proberen. Ben benieuwd.

Robbert-Jan

Robbert zei:
Een e-mailtje gestuurd via hun website en keurig de volgende dag gebeld met het persoonlijk ordernummer en met de mededeling dat e.e.a. bevestigd zou worden (per e-mail) door Lexus Amsterdam. Keurige en vriendelijke dame aan de telefoon gehad. Echt Lexus.

Suggereer je nu dat andere automerken een klant niet vriendelijk te woord staan?

Het gaat er mij om dat ik 17 dagen geleden al een e-mailtje had gestuurd aan de Dealer in Amsterdam en daar tot op heden geen antwoord op heb gehad en de importeur geeft direct de volgende dag antwoord middels een telefoontje waar je vriendelijk te woord wordt gestaan. Overigens was de ontvangst in Amsterdam ook heel vriendelijk, maar het duurt even voordat je antwoord krijgt. En ja, ze zullen het natuurlijk druk hebben, maar even een kort antwoordje kan er toch wel af!!

Robbert-Jan

Dat ben ik geheel met Robbert eens hoor, op niet moeilijke vragen mag je (bijna) onmiddelijk het juiste antwoord verwachten, en op moeilijke vragen direct de opmerking terug "dit kost enkele dagen/weken om uit te zoeken, excuses voor het ongemak". Dat zou de standaard moeten zijn, en niet de uitzondering. En als iemand met vakantie is, even een autoreply instellen met de periode van afwezigheid. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent, en een goede verkoper ontneemt bij de klant zoveel mogelijk en zo eerlijk mogelijk de (potentiele) onzekerheden. Just my 2 cents about this...

Deze ervaring heb ik gelukkig tot nu toe bij Lexus Den Haag, elke vraag, met name die over de door de tsunami veroorzaakte vertragingen in de leveringen, werd tot nu toe snel en uitgebreid beantwoord. Ik heb zelfs een keer op zondag antwoord terug gekregen, toen er blijkbaar nog iemand achter de mail zat! Dat noem ik dan de 9+ ervaring, zeg maar... ;)

@Hjalmar

lekker vooruitzicht 2 weken.

Zit zelf nog steeds op DE brief te wachten welke 2 weken terug al verstuurd zou zijn :(

Ik heb gisteren antwoord gekregen van Lexus Amsterdam, De verkoper had zelf even gekeken op de site en hier de screenshots van gemailed. Juli/Augustus. Net als de rest.

Overigens zie ik de CT steeds vaker in het wild. geeft elke keer toch wel een kriebel. :hi:

Rover zei:
@Hjalmar

lekker vooruitzicht 2 weken.

Zit zelf nog steeds op DE brief te wachten welke 2 weken terug al verstuurd zou zijn :(

Klopt, ik tel de dagen af momenteel. Geduld wordt extreem op de proef gesteld ;). Ben al wezen kijken overigens en heb al een paar foto's gemaakt.

Keurig een e-mail ontvangen van Lexus Amsterdam. Levering stond op februari 2012, is nu december 2011/januari 2012. We wachten gewoon weer op de volgende up-date.

Robbert-Jan