Levertijden en Tsunami

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Allereerst mijn oprechte medeleven met de slachtoffers in Japan.

Zou de ravage door de Tsunami een invloed gaan hebben op de levertijden van de CT?

Bij mij ook geen verschil. Leveringsdatum bij aankoop was februari 2012, stond twee weken geleden op
december/januari en nu nog steeds. Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat het zo snel zou veranderen. Als ik dichter bij de leveringsdatum kom, dan kan het wellicht een maandje of misschien wel twee eerder worden.

Ben benieuwd of anderen hun CT eerder geleverd krijgen dan verwacht. Dus is de leveringsdatum dichterbij gekomen dan twee weken geleden?

Robbert-Jan

Update 03-06-2011: Juli/Augustus 2011
Update 08-06-2011: 8 Augustus 2011 (via Arval), auto staat op de boot
Update 17-06-2011: Juli 2011
:)

Er is dus niets veranderd.

Wat me wel een een beetje begint te irriteren is dat Amerikanen op ct200hforum.com klagen dat ze wel twee of drie maanden moeten wachten op hun 'special order' CT's.

Auto besteld op 1 maart in Den Haag; oorspronkelijke datum was mei/juni 2011.

Via de website nu als volgt:
Update 03-06-2011: Juli/Augustus 2011
Update 17-06-2011: Juli 2011

Aftellen is begonnen!

Vandaag gehoord dat de auto bij de dealer is aangekomen. Maandag gaat de auto naar de leerinbouwer. Uiterlijk maandag 27 juni levering. Besteld op 26 januari. Als ik nu opnieuw mocht kiezen zou ik voor de volta/ ampera gaan. Maar dan puur bijtellingstechnisch. Ik hoop dat de service en luxe van Lexus veel gaat goedmaken. Dit is nl. mijn eerste Lexus.

Manfred van Dort zei:
Vandaag gehoord dat de auto bij de dealer is aangekomen. Maandag gaat de auto naar de leerinbouwer. Uiterlijk maandag 27 juni levering. Besteld op 26 januari. Als ik nu opnieuw mocht kiezen zou ik voor de volta/ ampera gaan. Maar dan puur bijtellingstechnisch. Ik hoop dat de service en luxe van Lexus veel gaat goedmaken. Dit is nl. mijn eerste Lexus.

Kortom, geen liefhebber van Lexus maar op het voordeel afgekomen. Logisch. Ik kan me dat goed indenken. Is wel de mooiste hybride, met de naam van Lexus. Gouden gedachte!

Geen problemen mee, alleen maar goed voor de andere Lexus rijders. Dit genereert cashflow, etc. voor de overige types :D

als ik niet beter wist zou ik zeggen die witte is mijn configuratie. :worship: :worship:
Alleen bij de verkeerde dealer afgeleverd,

Het is bijna zover. Ik heb mijn witte CT (Luxuri Line incl. performance dempers en elektrisch bedienbaar schuif- en kanteldak) in februari besteld. Mijn bestelcode geeft als leverdatum 07-2011 aan. Ik ben vervolgens met mijn dealer (Mengelers Sittard) gaan bellen. De vriendelijke dame aan de telefoon heeft met de importeur contact gezocht. Wat blijkt, de boot komt op 06-07 aan in Zee Brugge. Vervolgens duurt het ongeveer 1,5 tot 2 weken voordat je de auto kunt afhalen. Dus, omstreeks 20 juli mag ik mijn CT gaan afhalen. Ik ben nu natuurlijk zeer benieuwd of Lexus c.q. Mengelers deze uitspraak kan waarmaken. Ik hoop natuurlijk van wel. Ik houd jullie van het verdere verloop op de hoogte.

6-7komt de DAS boot aan.
Laten we hopen dat mijn luxury line, sienna brouwn, ivory leer ook uitgeladen wordt.
Dan kan ik hem ophalen op de 22ste juli als ik terug ben van mijn vakantie. Zou mooi zijn. 1e werkdag, push the button max! En zoeven maar. :rulez:

Vandaag een mailtje v lexus ontvangen dat mij ct er aan zit te komen :)
Zou die v mij dan ook op DAS boot staan, verwacht morgen daar antwoord op te krijgen ;)

Goed nieuws man en erg netjes dat je een mailtje hebt ontvangen van de Lexus dealer.

Sinds ik de datum van 6/7 in mijn hoofd heb zitten kijk ik regelmatig hier: http://www.portarrivals.com/list.asp?se ... =ZEEBRUGGE

Ik ben op zoek naar de naam van de boot want die kun je dan weer via deze site volgen: http://www.marinetraffic.com/ais/nl/

Of heeft iemand anders nog wat tracking informatie voor Lexus leveringen? Ik zag dat BMW dat bijvoorbeeld wel heeft: http://www.bmwblog.com/2009/07/14/how-t ... -delivery/

Ok, ok, een beetje off-topic op een Lexus forum maar het dient puur ter illustratie :rulez: