Levertijden en Tsunami

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Allereerst mijn oprechte medeleven met de slachtoffers in Japan.

Zou de ravage door de Tsunami een invloed gaan hebben op de levertijden van de CT?

ilankon zei:
Auto besteld op 1 maart in Den Haag; oorspronkelijke datum was mei/juni 2011.

Via de website nu als volgt:
Update 03-06-2011: Juli/Augustus 2011
Update 17-06-2011: Juli 2011

Aftellen is begonnen!

Hm, interessant. Ik heb half maart besteld,ook in Den Haag, maar moet nu tot september wachten. Daar is kennelijk het gat in de leveringen gevallen. En dat terwijl ze me bij de aankoop vertelden dat de bestellingen 1 maal per maand naar Japan gingen en wel op de 15e zodat ik net op tijd was voor juli levering. :O

Het wordt steeds mooier, volgens de laatste scheepvaartberichten komt hij nog een dag eerder aan. :D

Mo1 zei:
Danman zei:
Ik hoop dat het deze is....die komt namelijk drie dagen eerder aan :-)

http://www.marinetraffic.com/ais/shipde ... =352253000

De rederij NYK is in dit forum al eerder genoemd als zijnde de rederij waarmee de auto's van Lexus/Toyota worden vervoerd.
Komt 4 juli aan in Zeebrugge. 6 juli komt helemaal geen schip met auto's in Zeebrugge aan.
Dit moet 'm gewoon zijn.

Hopelijk staat de mijne ook op die boot! De leverdatum checker geeft aan augustus 2011 en is besteld op 15 maart, maar er moet na aankomst nog lederen bekleding ingebouwd worden. (Denk dat men daarom geen juli 2011 opgeeft) Dus wellicht dat de mijne aankomt met deze boot...

Ben benieuwd...

kadbr0 zei:
ilankon zei:
Auto besteld op 1 maart in Den Haag; oorspronkelijke datum was mei/juni 2011.

Via de website nu als volgt:
Update 03-06-2011: Juli/Augustus 2011
Update 17-06-2011: Juli 2011

Aftellen is begonnen!

Hm, interessant. Ik heb half maart besteld,ook in Den Haag, maar moet nu tot september wachten. Daar is kennelijk het gat in de leveringen gevallen. En dat terwijl ze me bij de aankoop vertelden dat de bestellingen 1 maal per maand naar Japan gingen en wel op de 15e zodat ik net op tijd was voor juli levering. :O

Vergeet niet dat de Tsunami 13 maart was. :neutral:

nou, waarschijnlijk is er toch nog eerder een boot aangekomen, want ik kreeg vanmiddag het langverwachte telefoontje dat ik de auto aanstaande woensdag op mag halen!
:rulez:

danidude zei:
nou, waarschijnlijk is er toch nog eerder een boot aangekomen, want ik kreeg vanmiddag het langverwachte telefoontje dat ik de auto aanstaande woensdag op mag halen!
:rulez:

Zouden de auto's op de boot waarover we het nu hebben dan de auto's voor augustus zijn?! :D