Robsos zei:Ik kreeg vanmiddag ook een telefoontje van Lexus Amsterdam.
19 juli staat ze klaar. ^^
25 februari daadwerkelijk besteld en leverdatum checker gaf al 1,5 maanden Juli aan.
Robsos zei:@Hjalmar; Valt wel mee toch? Vanaf de Tsunami hou je er eigenlijk wel rekening mee. Bij het verkoop gesprek werd half april als mogelijke leverdatum genoemd, na de tsunami wist ik wel dat ik er een aantal maanden bij op moest gaan tellen.
Hjalmar zei:Robsos zei:@Hjalmar; Valt wel mee toch? Vanaf de Tsunami hou je er eigenlijk wel rekening mee. Bij het verkoop gesprek werd half april als mogelijke leverdatum genoemd, na de tsunami wist ik wel dat ik er een aantal maanden bij op moest gaan tellen.
Ik vond 2,5 maanden al lang! Laat staan 7 maanden...
Mo1 zei:Als er in augustus ook CT200h worden afgeleverd dan moet de boot nu al wel onderweg zijn, dacht ik zo.
Zou het http://www.marinetraffic.com/ais/nl/shi ... =354410000 zijn?
Zwollywood zei:Mo1 zei:Als er in augustus ook CT200h worden afgeleverd dan moet de boot nu al wel onderweg zijn, dacht ik zo.
Zou het http://www.marinetraffic.com/ais/nl/shi ... =354410000 zijn?
Volgens de leverdatumchecker komt de CT van mij nog steeds in augustus, misschien staat hij wel op deze boot ???
Ik ga duimen :worship:
Bizar is nog eufemistisch uitgedrukt.DuZt zei:@Termin8r: Bizar, bij mij precies andersom. Auto 16 april besteld, de datum checker heeft vanaf het begin november/december aangegeven. Kijk ik zojuist is het gewijzigd naar augustus!!! ben benieuwd of dit geen foutje is, we wachten rustig af.
DuZt zei:@Termin8r: Bizar, bij mij precies andersom. Auto 16 april besteld, de datum checker heeft vanaf het begin november/december aangegeven. Kijk ik zojuist is het gewijzigd naar augustus!!! ben benieuwd of dit geen foutje is, we wachten rustig af.
Termin8r zei:Ik heb een simpele business line in Sienna Brown met parkeerradar besteld. Misschien zit het in de versie/opties - wat krijg jij?
Termin8r zei:Het lijkt per saldo redelijk goed te gaan met de levertijden. Ik ben blij voor iedereen die de levering van z'n nieuwe CT met rappe schreden ziet naderen.
Zijn er nog andere forumleden die, zoals ik, hun CT in of rond april 2011 hebben besteld en hun levertijd met de laatste update alleen maar langer hebben zien worden? Of ben ik echt de enige?