Levertijden en Tsunami

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Allereerst mijn oprechte medeleven met de slachtoffers in Japan.

Zou de ravage door de Tsunami een invloed gaan hebben op de levertijden van de CT?

Termin8r zei:
Het lijkt per saldo redelijk goed te gaan met de levertijden. Ik ben blij voor iedereen die de levering van z'n nieuwe CT met rappe schreden ziet naderen.

Zijn er nog andere forumleden die, zoals ik, hun CT in of rond april 2011 hebben besteld en hun levertijd met de laatste update alleen maar langer hebben zien worden? Of ben ik echt de enige?
Net terug van vakantie, ff gecheckt en ook bij naar achter opgeschoven (december 2011); geleased dus wordt het automatisch januari 2012... Helaas maar niets aan te doen.

Jay_Kay zei:
Termin8r zei:
Het lijkt per saldo redelijk goed te gaan met de levertijden. Ik ben blij voor iedereen die de levering van z'n nieuwe CT met rappe schreden ziet naderen.

Zijn er nog andere forumleden die, zoals ik, hun CT in of rond april 2011 hebben besteld en hun levertijd met de laatste update alleen maar langer hebben zien worden? Of ben ik echt de enige?
Net terug van vakantie, ff gecheckt en ook bij naar achter opgeschoven (december 2011); geleased dus wordt het automatisch januari 2012... Helaas maar niets aan te doen.

December is nog een eind weg, Mijn CT staat ook voor december, maar dat kan makkelijk vroeger worden naarmate de tijd verstrijkt.

Robbert-Jan

Joepie...ik mag woensdag om 09.30 uur de auto gaan ophalen in Rotterdam :D :D :D

Tergend dichtbij ;-)

Maar om ontopic te blijven het volgende.

Voor de Tsunami:
Besteld: 31 januari 2011
Originele leverdatum gepland: 15 mei 2011
3,5 maanden
105 dagen
2520 Uren
151200 Minuten

Na de Tsunami
Besteld: 31 januari 2011
Leverdatum: 27 juli 2011
5,9 maanden
177 dagen
4248 Uren
254880 Minuten

Verschil
2,4 maanden
72 dagen
1728 uren
103680 minuten

Voor de rekenaars onder ons.....bovenstaande is natuurlijk bij benadering en dagen zijn herleid vanuit 360 dagen per jaar :rulez:

Leverdatum 27 juli...als de auto met de boot van 4 juli is aangekomen vind ik dat tergend lang.
@danman: of is dit een auto waar ook 2 weken tijd bij komt voor leren stoelen? Of kon afleveren niet eerder vanwege vakantie?

Nee, het is een Luxury Line met als enige niet af fabriek optie de chrome ornamenten. Vind het ook redelijk lang duren maar ja, wat doe je er tegen?

Geen vakantie of leer vertraging van mijn kant :-)

Dames en heren,

Graag besteldatum en aflevertijden in het topic wat hiervoor bestemd is. Dit topic is puur bedoeld voor informatie over vertragingen i.v.m. de tsunami :rulez:

Gr, Maistah

Zwollywood zei:
Frudle zei:
Kan iemand even een andere boot zoeken? Deze is al 11 dagen buiten bereik, dat vind ik niet leuk om te volgen.

Ik heb geen flauw idee hoe vandaar mijn aanvraag :)
Hij is er weer !!! :D

Haha, scherp! Maar hij heeft dus 12 dagen gedaan over een stuk van Indonesie tot Egypte. Naar schatting zal hij over de resterende reis ook nog wel 12 dagen gaan doen (ik heb totaal geen zeemansogen dus correct me if i'm wrong). Inclusief een week uitladen + transporteren naar de dealers. Dan gaat het met dit schip de 2e helft van augustus worden waarin de dealers kunnen beginnen met uitleveren lijkt me.

Dan hoop ik toch op de Poseidon Leader! Die is nu bijna in de haven :)

Dat de boot die vandaag aangekomen is in Zeebrugge CT200h's bevat, matcht met ESINbv eric's bericht die van zijn dealer in Amsterdam te horen heeft gekregen dat zijn auto 3 augustus bij de dealer binnenkomt.
Nu maar wachten op de update van de leverdatumchecker maandag, misschien vrijdag al.
Ik hoop dat mijn ordernummer er dan niet meer in voorkomt....

Mo1 zei:
Dat de boot die vandaag aangekomen is in Zeebrugge CT200h's bevat, matcht met ESINbv eric's bericht die van zijn dealer in Amsterdam te horen heeft gekregen dat zijn auto 3 augustus bij de dealer binnenkomt.
Nu maar wachten op de update van de leverdatumchecker maandag, misschien vrijdag al.
Ik hoop dat mijn ordernummer er dan niet meer in voorkomt....

Voor mij precies hetzeflde!!

Ik heb zojuist contact gehad met de dealer en de mijne zou inderdaad ook volgende week bij hen terecht komen. De 12e is DE dag voor mij :D

Het is een standaard Business line, zwart + zwarte bekleding die begin april in bestelling is gezet. Ze gaan nog wel even een aantal logo's verwijderen alvorens ik hem krijg.