Zie Suxel op vr jul 15, 2011 14:43Machael zei:Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Suxel zei:Zie Suxel op vr jul 15, 2011 14:43Machael zei:Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Net terug van vakantie, ff gecheckt en ook bij naar achter opgeschoven (december 2011); geleased dus wordt het automatisch januari 2012... Helaas maar niets aan te doen.Termin8r zei:Het lijkt per saldo redelijk goed te gaan met de levertijden. Ik ben blij voor iedereen die de levering van z'n nieuwe CT met rappe schreden ziet naderen.
Zijn er nog andere forumleden die, zoals ik, hun CT in of rond april 2011 hebben besteld en hun levertijd met de laatste update alleen maar langer hebben zien worden? Of ben ik echt de enige?
Jay_Kay zei:Net terug van vakantie, ff gecheckt en ook bij naar achter opgeschoven (december 2011); geleased dus wordt het automatisch januari 2012... Helaas maar niets aan te doen.Termin8r zei:Het lijkt per saldo redelijk goed te gaan met de levertijden. Ik ben blij voor iedereen die de levering van z'n nieuwe CT met rappe schreden ziet naderen.
Zijn er nog andere forumleden die, zoals ik, hun CT in of rond april 2011 hebben besteld en hun levertijd met de laatste update alleen maar langer hebben zien worden? Of ben ik echt de enige?
Mo1 zei:Als er in augustus ook CT200h worden afgeleverd dan moet de boot nu al wel onderweg zijn, dacht ik zo.
Zou het http://www.marinetraffic.com/ais/nl/shi ... =354410000 zijn?
Frudle zei:Kan iemand even een andere boot zoeken? Deze is al 11 dagen buiten bereik, dat vind ik niet leuk om te volgen.
Ik heb geen flauw idee hoe vandaar mijn aanvraag
Hij is er weer !!!Frudle zei:Mo1 zei:Als er in augustus ook CT200h worden afgeleverd dan moet de boot nu al wel onderweg zijn, dacht ik zo.
Zou het http://www.marinetraffic.com/ais/nl/shi ... =354410000 zijn?
Kan iemand even een andere boot zoeken? Deze is al 11 dagen buiten bereik, dat vind ik niet leuk om te volgen.
Zwollywood zei:Hij is er weer !!!Frudle zei:Kan iemand even een andere boot zoeken? Deze is al 11 dagen buiten bereik, dat vind ik niet leuk om te volgen.
Mo1 zei:Dat de boot die vandaag aangekomen is in Zeebrugge CT200h's bevat, matcht met ESINbv eric's bericht die van zijn dealer in Amsterdam te horen heeft gekregen dat zijn auto 3 augustus bij de dealer binnenkomt.
Nu maar wachten op de update van de leverdatumchecker maandag, misschien vrijdag al.
Ik hoop dat mijn ordernummer er dan niet meer in voorkomt....