ilankon zei:Hi, welke logo's laat je allemaal verwijderen?
Mijn zelf gekochte CT staat nu op november en dan wordt-ie wat mij betreft ook meteen afgeleverd. Zelfs al zou-ie op 31 december geleverd worden, dan nog doe ik daar niet moeilijk over. Ik ga 'm niet laten staan, alleen omdat een eventuele volgende eigenaar 'm ineens een jaar ouder vindt als-ie in feite maar een week of een maand ouder is. Als een koper zo kortzichtig is, dan koopt-ie 'm maar niet. Bovendien ben ik van plan minstens acht jaar in dit ding te gaan rijden, dus dan maakt 't sowieso niet uit.Robbert zei:Vette kans dat aanstaande vrijdag de levering van mijn CT op november komt te staan. Als het december was geweest had ik hem (prive auto) in januari 2012 laten afleveren. Wat zouden jullie doen met de levering in november. Uistellen tot januari of toch maar in november gaan rijden.
Robbert-Jan
Frudle zei:Ik heb zojuist contact gehad met de dealer en de mijne zou inderdaad ook volgende week bij hen terecht komen. De 12e is DE dag voor mij
Het is een standaard Business line, zwart + zwarte bekleding die begin april in bestelling is gezet. Ze gaan nog wel even een aantal logo's verwijderen alvorens ik hem krijg.
Mo1 zei:Ik zit ook niet meer in het bestand van de leverdatum checker.
Door dit forum weet ik dat dit betekent dat mijn CT200h eraan zit te komen.
Vind het wel leuk dat ik door alle info op dit forum geplaatst nu heb uit gepuzzeld dat ik mijn auto binnenkort krijg.
Aan allen daarom thanx :worship:
@Robbert, kan mij ook niet voorstellen dat de levertijd 7 maanden blijft. Produktie is nu toch ook weer 100%?
Augustus zijn orders uit februari en maart. Op de vorige boot zaten ook enkele orders uit maart bij.
Dan zou je verwachten dat op de volgende boot voor aflevering in september al auto's staan van april.
En lijkt mei --> december wel erg lange levertijd te zijn.
Furfurt zei:Ja, mijn prognose staat nu (ineens, dus blij verrast) op Augustus! Hij stond heel lang op November/December... Overigens heb ik hem in Maart besteld.