Suxel zei:Het schijnt dat het record verdwijnt als de CT op transport gezet wordt richting de dealer
Suxel zei:Ik heb net de leverdatum bekeken. Krijg een foutmelding dat het ordernummer niet bekend is! Toch maar even gebeld met de importeur. Nu komt ie...
De CT is onderweg naar de dealer, volgende week wordt er een afspraak gemaakt voor de daadwerkelijke aflevering. Het schijnt dat het record verdwijnt als de CT op transport gezet wordt richting de dealer. Kan iemand anders dit bevestigen?
De CT komt er nu echt aan...ben zo blij!
Robbert zei:Het zal toch niet zo zijn dat bepaalde configuraties eerder geleverd kunnen worden dan andere!!. Dat zou alleen mogelijk zijn als de toeleveranciers niet kunnen leveren.
Ik weet inmiddels wel uit betrouwbare bron dat de importeur een groot aantal bestellingen bij de fabriek heeft gedaan voor de eigen voorraad. Waarschijnlijk dat daardoor iemand, die een ordernummer heeft dat zo'n 9.000 lager is dan ik maar z'n CT (met hetzelfde uitrustingsniveau als de mijne) op exact dezelfde datum als ik heeft besteld, 'm in augustus krijgt geleverd, terwijl ik tot november mag wachten.Antropos zei:Of als ze bepaalde configuraties op voorraad produceren zonder dat er een bestelling tegenover staat.
Rover zei:Suxel zei:Ik heb net de leverdatum bekeken. Krijg een foutmelding dat het ordernummer niet bekend is! Toch maar even gebeld met de importeur. Nu komt ie...
De CT is onderweg naar de dealer, volgende week wordt er een afspraak gemaakt voor de daadwerkelijke aflevering. Het schijnt dat het record verdwijnt als de CT op transport gezet wordt richting de dealer. Kan iemand anders dit bevestigen?
De CT komt er nu echt aan...ben zo blij!
yep klopt net ook nog even gecheckt en krijg ook een leeg scherm terug.
Maandag mag ik hem komen ophalen
witte business pro hdd-navi led en parkeer sensoren en fabrieks zwart leer
Bas36 zei:Fritz, Wanneer had jij hem besteld?
Ik sta nog altijd op Augustus. 2e week van februari besteld.
Ik hoop dat hij er snel is. Maar helaas is mijn ordernummer nog altijd bekend bij Lexus. Dus nog niet op transport haha
Doppie zei:Ik ben nieuw op het forum.
Het forum zorgt ervoor dat ik echt niet meer kan wachten.
Die van mij staat nog op augustus. Half maart is ie besteld via leaseplan.
Het wordt een luxury line dark opal met ivory leder en een elektrisch schuifkanteldak.