Niks veranderd, mijn CT staat nog steeds op juli/augustus 2011. Gisteren kwam er ook een brief van de lease maatschappij en die durft een week te noemen: 35. Dat is de week van 29 augustus t/m 4 september. Ik ga er maar even vanuit dat ze gewoon de laatste week van de inschatting die ze van Lexus hebben gehoord hebben genomen.Hjalmar zei:En? Zijn er nog datums aangepast of staat alles nog op dezelfde datum?![]()
Klopt helemaal! Zowel de verwachte levertijd van juli/augustus 2011 alsook het feit dat ik nu 4 maanden wacht (oeps). Maar het voelt als 5 haha. Eigenlijk heb ik de CT ook begin januari besteld via mijn werkgever, het heeft 2 weken geduurd voordat het bekend was welke Lease maatschappij de CT mocht gaan leveren en het heeft 2 weken geduurd voordat de bevestiging van de Lexus dealer binnen was. Kortom: een redelijk lange zit...Mo1 zei:@Suxel, is jouw verwachte levertijd nu niet juli/augustus 2011, zoals de anderen op dit forum die de auto in dezelfde periode hebben besteld? Als je 'm begin februari hebt besteld, dan wacht je nu toch 4 maanden?
Haha, ben weer eens door de mand gevallen. Nu ben ik niet zo van weddenschappen, behalve als ik iets heel zeker weet. Laatste weddenschap heeft me 5 kratten Hertog Jan gekost, daar heb ik wel iets van geleerd.Rover zei:Wellicht dat ons Suxel augustus/september met vakantie is en vandaar durft te wedden dat hij de sleutel pas na 7 maanden in ontvangst kan nemen.
Alle Lexus-modellen worden gebouwd in Japan. De natuurramp die het land in maart trof, beschadigde niet de fabrieken, maar zorgde wel voor een vertraging in de productie. Enerzijds omdat Lexus haar werknemers vrij gaf om op zoek te gaan naar familie en vrienden, anderzijds omdat een aantal toeleveranciers wel was geraakt. Ook de beperkte energievoorziening speelde de fabrieken parten.
De fabrieken draaien inmiddels weer (bijna) op volle kracht. Wat heeft de tijdelijke productiestop voor gevolgen gehad voor de levertijd van de autovan uw keuze? Hieronder treft u een overzicht aan van de levertijden van onze modellen, zoals we die vandaag kunnen inschatten. Natuurlijk kan het zijn dat in uw specifieke geval de levertijd afwijkt. Uw dealer kan daar meer over zeggen.
Lexus CT 200h - Door de vele enthousiaste verhalen is er vrijwel geen voorraad meer. Door extra productie van de fabriek is de levertijd inmiddels teruggelopen naar zo?n 7 maanden.