Levertijden en Tsunami

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Allereerst mijn oprechte medeleven met de slachtoffers in Japan.

Zou de ravage door de Tsunami een invloed gaan hebben op de levertijden van de CT?

de heren begrijpen het juist.. anders had je geen site om het zelf bij te kunnen houden.. en bovendien... zoals heel vaak al eerder is gezegd... ze konden niet in de glazen bol kijken om te weten dat er zoiets zou gaan gebeuren. Het is ook niet dat ze stil zitten en niks doen... sure, sommige dealers kunnen meer proactief zijn en Lexus heeft hierop ingespeeld door die site te maken...
On the other hand... het is en blijft vervelend dat je moet wachten, maar het is gewoon niet anders... wen er maar aan... ;)

Lijkt erop dat er een (enorme) batch aankomt begin juli want bij mij staat er ook op juli/augustus. Dus dan zal er een zooitje CT200hs afgeleverd worden begin augustus.
We will wait....

het feit dat er 3 keer een vertragingsbericht binnen 1 maand uit gaat vind ik nu niet echt blaken van goed inzicht. van mei naar juni naar juli naar juli/augustus, terwijl juni 2 weken geleden nog gegarandeerd was noem ik een slechte zaak.

Blijft inderdaad maar 1 ding over en dat is wachten :hi:

Vandaag de lang verwachte brief ontvangen met slecht nieuws maar wel met een leuke attentie van Lexus :)
Voor mij ook leverdatum juli/augustus. Ik vermoed dat dan pas de eerstvolgende boot verwacht wordt.

Waarom niet vermelden wat die attentie is? Ik had niets bij de post deze week van Lexus... En wie heeft er nog meer de brief ontvangen vandaag?

Ik heb de brief vandaag ontvangen, het is een heel aardig gebaar wat hier dan ook zeer gewaardeerd wordt. Mijn CT staat ook voor Juli/August, de dealer wist me te melden dat deze op de eerstvolgende boot komt te staan.

Ik heb vandaag voor het eerst proefgereden in de CT Luxury Line. Damn, wat een auto! Ben zowel over de snelweg, autoweg, provinciale weg als door de stad gereden. In alle omstandigheden een zeer comfortabele, stille en vlotte auto. De CVT is voor mij even wennen, maar heb het in geen enkel geval als storend ervaren. De stoelen zitten heerlijk, fijn dik klein stuurwiel en niet te vergeten het interieur wat pure rust uitstraalt. Deze versie beschikt over het M&L audiosysteem, wat een geluid! De auto nodigt niet uit tot hard rijden, het is juist een genot om rustig over de wegen heen te glijden. De CT stuurt strak en ligt als een blok op de weg. De combinatie van het straffe onderstel en de 17" velgen heb ik niet als hinderlijk ervaren. Het motorgeluid valt me ook reuze mee, ook al hoor je de motor wel duidelijk als je volgas accelereert. Dit laatste is dan ook het enige puntje van kritiek wat ik zou kunnen bedenken. Ik vond het jammer om de sleutels weer in te moeten leveren en terug naar huis te rijden in mijn huidige einser.

Het wachten wordt nu een uitdaging na deze ervaring...
;)

Jay_Kay zei:

Urbandictionary: LOL

It's original definition was "Laughing out loud" (also written occasionally as "Lots of Laughs"), used as a brief acronym to denote great amusement in chat conversations.

Now, it is overused to the point where nobody laughs out loud when they say it. In fact, they probably don't even give a shit about what you just wrote. More accurately, the acronym "lol" should be redefined as "Lack of laughter."

:D

postbuz zei:
Jay_Kay zei:

Urbandictionary: LOL

It's original definition was "Laughing out loud" (also written occasionally as "Lots of Laughs"), used as a brief acronym to denote great amusement in chat conversations.

Now, it is overused to the point where nobody laughs out loud when they say it. In fact, they probably don't even give a shit about what you just wrote. More accurately, the acronym "lol" should be redefined as "Lack of laughter."

:D
Deze ga ik zeker onthouden!

Suxel zei:
Ik heb vandaag voor het eerst proefgereden in de CT Luxury Line. Damn, wat een auto!

Je had de auto besteld, maar er tot nu toe niet in gereden? Dat is geduldig, zeg. Het is inderdaad een auto die uitnodigt tot rustig rijden in positieve zin.

postbuz zei:
Je had de auto besteld, maar er tot nu toe niet in gereden? Dat is geduldig, zeg. Het is inderdaad een auto die uitnodigt tot rustig rijden in positieve zin.
Ik heb de CT begin februari besteld, welke initieel in week 21 geleverd zou worden. Ik was van plan om mijn eerste rijervaring in mijn eigen CT op te doen, ik had hem tenslotte al besteld. Door de ramp in Japan is de levering vertraagd en ik heb toen toch maar besloten om in week 21 een proefrit te gaan maken met als verschil dat ik nu de sleutels weer moest inleveren. Ik kijk nu nog meer uit naar de dag dat ik mijn eigen CT in ontvangst mag nemen...dat wel.
:)

postbuz zei:
geldt denk ik voor heel veel van de 800(?) mensen die de ct200h besteld hebben voordat deze leverbaar was. Voor mij in ieder geval ook. Zou de ct200h volgens de orginele planning nu moeten hebben maar heb geen idee wanneer 'ie werkelijk geleverd gaat worden. Heb ook nog geen brief van de importeur gehad en de dealer wist een paar weken terug enkel te melden dat de vertraging wel mee zou vallen. D.w.z. eerder richting een maand dan een half jaar.

BartNL zei:
postbuz zei:

geldt denk ik voor heel veel van de 800(?) mensen die de ct200h besteld hebben voordat deze leverbaar was. Voor mij in ieder geval ook.

Ik begrijp dat velen de auto voor de introductie besteld hebben, maar ik zou me zelf dan voor een proefrit op 1 maart ingeboekt hebben. Om dat niet te doen en te wachten tot je auto er is, dat zou ik niet kunnen.

Zelf heb ik gewacht tot de auto ge?ntroduceerd was, proefgereden en toen pas besteld. Rij er nu al weer een aantal weken in, maar ik besef heel goed dat dat de uitzondering is.

Hoop dat de vertraging mee zal vallen!

postbuz zei:
Ik begrijp dat velen de auto voor de introductie besteld hebben, maar ik zou me zelf dan voor een proefrit op 1 maart ingeboekt hebben. Om dat niet te doen en te wachten tot je auto er is, dat zou ik niet kunnen
dat is voor mij dus totaal anders. De ct200h is voor mij weinig emotie en vooral gekozen vanwege de 14% bijtelling. Ik zit ook niet echt te springen om mijn is220d (voor mij wel emotie) in te ruilen op de ct200h. Van mij mag het nog wel even duren en ik wacht daarom geduldig af :angel: