Ja precies...Rover zei:Blijft inderdaad maar 1 ding over en dat is wachten :hi:
Jay_Kay zei:
Deze ga ik zeker onthouden!postbuz zei:Jay_Kay zei:
Urbandictionary: LOL
It's original definition was "Laughing out loud" (also written occasionally as "Lots of Laughs"), used as a brief acronym to denote great amusement in chat conversations.
Now, it is overused to the point where nobody laughs out loud when they say it. In fact, they probably don't even give a shit about what you just wrote. More accurately, the acronym "lol" should be redefined as "Lack of laughter."
![]()
Suxel zei:Ik heb vandaag voor het eerst proefgereden in de CT Luxury Line. Damn, wat een auto!
Ik heb de CT begin februari besteld, welke initieel in week 21 geleverd zou worden. Ik was van plan om mijn eerste rijervaring in mijn eigen CT op te doen, ik had hem tenslotte al besteld. Door de ramp in Japan is de levering vertraagd en ik heb toen toch maar besloten om in week 21 een proefrit te gaan maken met als verschil dat ik nu de sleutels weer moest inleveren. Ik kijk nu nog meer uit naar de dag dat ik mijn eigen CT in ontvangst mag nemen...dat wel.postbuz zei:Je had de auto besteld, maar er tot nu toe niet in gereden? Dat is geduldig, zeg. Het is inderdaad een auto die uitnodigt tot rustig rijden in positieve zin.
geldt denk ik voor heel veel van de 800(?) mensen die de ct200h besteld hebben voordat deze leverbaar was. Voor mij in ieder geval ook. Zou de ct200h volgens de orginele planning nu moeten hebben maar heb geen idee wanneer 'ie werkelijk geleverd gaat worden. Heb ook nog geen brief van de importeur gehad en de dealer wist een paar weken terug enkel te melden dat de vertraging wel mee zou vallen. D.w.z. eerder richting een maand dan een half jaar.postbuz zei:Je had de auto besteld, maar er tot nu toe niet in gereden? Dat is geduldig, zeg. Het is inderdaad een auto die uitnodigt tot rustig rijden in positieve zin.
BartNL zei:postbuz zei:Je had de auto besteld, maar er tot nu toe niet in gereden? Dat is geduldig, zeg. Het is inderdaad een auto die uitnodigt tot rustig rijden in positieve zin.
geldt denk ik voor heel veel van de 800(?) mensen die de ct200h besteld hebben voordat deze leverbaar was. Voor mij in ieder geval ook.
dat is voor mij dus totaal anders. De ct200h is voor mij weinig emotie en vooral gekozen vanwege de 14% bijtelling. Ik zit ook niet echt te springen om mijn is220d (voor mij wel emotie) in te ruilen op de ct200h. Van mij mag het nog wel even duren en ik wacht daarom geduldig af :angel:postbuz zei:Ik begrijp dat velen de auto voor de introductie besteld hebben, maar ik zou me zelf dan voor een proefrit op 1 maart ingeboekt hebben. Om dat niet te doen en te wachten tot je auto er is, dat zou ik niet kunnen
BartNL zei:Ik zit ook niet echt te springen om mijn is220d (voor mij wel emotie) in te ruilen op de ct200h.